Tóth Karolina: Tanulási nehézséggel küzdő gyermek fejlesztése. In: Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 3-16. (2011)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_02-03_003-016.pdf Letöltés (496kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Minden gyermek egyedi, megismételhetetlen és különleges. Képességeik egyedi módon és eltérő ütemben fejlődnek. Vannak olyanok, akik minden lépcsőfokot problémamentesen vesznek, vannak, akik egyet-kettőt átugranak, és olyanok is, akik láthatóan szenvednek. Sajnos a szülőknek sokszor fel sem tűnik, hogy valamiben lemarad a gyermekük, hiszen manapság egyre kevesebb idő jut a beszélgetésre, a közös kirándulásokra, játékokra, az esti mesére. Ezért a családban sokszor észre sem veszik, ha a gyermek túl keveset beszél, nem szeret a szabadban játszani, ügyetlenül mászik, ugrál, vagy meg sem tudja fogni a ceruzát, hogy rajzoljon, színezzen.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 21 |
Szám: | 2-3 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2011 |
Oldalak: | pp. 3-16 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42239 |
![]() |
Tétel nézet |