Hüse Lajos: Kettős mérce az iskola szerepének megítélésében – egy kirekesztéskutatás margójára. In: Iskolakultúra, (21) 1. pp. 88-98. (2011)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_01_088-098.pdf Letöltés (482kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A rendszerváltást követő két évtizedben a magyarországi középosztály fokozottan megélte létbiztonságának csökkenését és perspektíváinak beszűkülését. Ez a folyamat, egyéb negatív tendenciákkal kiegészülve, a középosztály leértékelődéséhez vezetett. Széles társadalmi rétegek kényszerültek arra, hogy erőforrásaikat végsőkig kihasználva arra törekedjenek, hogy legalább a következő generáció visszaszerezhesse az elveszett helyzetet: ennek a küzdelemnek a legfőbb színtere az iskola.
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
| Kötet: | 21 |
| Szám: | 1 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Dátum: | 2011 |
| Oldalak: | pp. 88-98 |
| A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42192 |
![]() |
Tétel nézet |

