Frank Andrea: Igazolt hiányzás? : a pull-out tehetséggondozó módszer működése Izraelben. In: Iskolakultúra, (22) 2. pp. 95-107. (2012)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012_02_095-107.pdf Letöltés (528kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Pedagógusként talán nehéz elképzelni, hogy tehetséges diákok esetében léteznek olyan helyzetek, mikor pedagógiai szempontból az az előnyös, ha a tanulók rendszeresen hiányoznak az iskolából. Sőt, annál nagyobb nyereségre tehetnek szert, minél hosszabb időn át, és minél rendszeresebben, lehetőleg hetente teszik ezt. Természetesen ez a rendszeres „iskolakerülés” nem azt jelenti, hogy ellenőrizetlen körülmények között vesztegetik el az idejüket, hanem épp az ellenkezőjét.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 22 |
Szám: | 2 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2012 |
Oldalak: | pp. 95-107 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42042 |
Tétel nézet |