Sápiné Bényei Rita: Projektoktatás − Egy természettudományos projekt hatásának tanulói önértékelése. In: Iskolakultúra, (23) 2. pp. 96-99. (2013)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_2_096-099.pdf Letöltés (312kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Revákné Markóczi Ibolya monográfiája azon kevés projekt-hatásvizsgálatok egyikét tárja elénk, amely képes arra, hogy egyidejűleg több képességre gyakorolt hatást mérjen. Az eddigi hatásvizsgálatok gyengeségeit kiküszöbölendően mutatja be azt a mérőeszközt, ami kognitív, motivációs és kommunikációs képességeket egyidejűleg mér a projektoktatásra vonatkozóan. A „sejt” projekt ön- és egymás közötti értékelésére megbízható és érvényes kérdőívet dolgozott ki, kiegészítve azzal, hogy az értékelési kritériumok kidolgozásába bevonták a résztvevőket, a középiskolás diákokat is, sőt megtanították őket az értékelés használatára is.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 23 |
Szám: | 2 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2013 |
Oldalak: | pp. 96-99 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41997 |
![]() |
Tétel nézet |