Feketéné Szakos Éva: A felnőttképzés újabb elméleti irányai. In: Iskolakultúra, (23) 9. pp. 63-74. (2013)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_09_063-074.pdf Letöltés (514kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Gyakorlatközpontú világunkban szüksége van-e a felnőttképzésnek tudományos elméletekre? Egyáltalán képesek-e leírni a felnőttképzés folyton változó és sokszínű valóságát a teoretikusok elméleti rendszerei? Melyek az egyes elméleti koncepciók súlypontjai? Hol tart a felnőttképzés professzionalizációs folyamata, és mi jellemzi ma az andragógia mint tudományterület helyzetét és elfogadottságát? A tanulmány e kérdések megválaszolásához kíván hozzájárulni a hazai andragógia számára is releváns, újabb nemzetközi elméletek és empirikus kutatási eredmények elemzésével.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 23 |
Szám: | 9 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2013 |
Oldalak: | pp. 63-74 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41930 |
![]() |
Tétel nézet |