Török Tímea: A szavak olvasásától a stratégiahasználatig, avagy miként fejleszthető a magyar olvasástanítás. In: Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 123-125. (2014)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_07-08_123-125.pdf Letöltés (309kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A nemzetközi és a hazai szövegértéssel kapcsolatos vizsgálatok eredményei alapján a tanulók olvasási teljesítménye fokozatosan romlik. Mi állhat ennek hátterében? Hogyan lehetne javítani a kialakult helyzeten? Mit kellene elsajátítani/megtanítani a tanulóknak annak érdekében, hogy boldoguljanak a mindennapi szövegekkel, és későbbiekben se okozzon gondot az olvasás (például munkahelyen)?
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 24 |
Szám: | 7-8 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2014 |
Oldalak: | pp. 123-125 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41881 |
![]() |
Tétel nézet |