F. Joó Anikó: Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez. In: Iskolakultúra, (25) 3. pp. 125-128. (2015)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_03_125-128.pdf Letöltés (652kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A Csapó Benő és Csépe Valéria által szerkesztett – magyar és angol nyelven egyaránt megjelent – kötet azokat a legfrissebb hazai és nemzetközi kutatási eredményeket mutatja be, amelyek egy hosszabb távú, az iskolai oktatás eredményességének javítását célzó fejlesztési koncepció kiinduló pontjául szolgálhatnak.
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
| Kötet: | 25 |
| Szám: | 3 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Dátum: | 2015 |
| Oldalak: | pp. 125-128 |
| A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41718 |
![]() |
Tétel nézet |

