Réthy Endréné: Miért fontos a tanárok kiegyensúlyozott érzelmi élete, elégedettsége, jól-léte? In: Iskolakultúra, (26) 2. pp. 88-99. (2016)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2016_02_07.pdf Letöltés (893kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A gyermekek kereső, kutató kíváncsisággal, megismerési, elsajátítási vággyal születnek. A számukra kezdetben illogikus világ megismerésére elképzeléseket, hiteket, elméleteket, magyarázó elveket alkotnak, mindeközben különböző kompetenciákat szereznek, örömforrássá válik számukra maga a megismerési tevékenység. Ezen izgalmas és spontán tanulás után jön az óvoda, majd az iskola, ahol látványosan csökkenni látszik a spontán és örömteli tanulási kedv, majd jönnek a teljesítménykudarcok.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 26 |
Szám: | 2 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2016 |
Oldalak: | pp. 88-99 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41571 |
![]() |
Tétel nézet |