Molnár Gyöngyvér: A dinamikus problémamegoldó képesség mint a tudás elsajátításának és alkalmazásának képessége. In: Iskolakultúra, (26) 5. pp. 3-16. (2016)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
01.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A 21. századra természetessé, mindennapi életünk szerves részévé váltak a különböző interaktív technológiai eszközök. Az ezek működtetését megvalósító szoftveres és hardveres technológiák folyamatos tanulásra, majd a megtanultak alkalmazására késztetnek minket. Az eszközökkel történő interakció (pl. gombok, piktogramok nyomogatása) segítségével, jellemzően próba és hiba (’trial and error’) stratégia alkalmazásával fedezzük fel és tanuljuk meg működésüket, majd az elsajátítottak alapján igyekszünk működésbe hozni azokat. Mindezen tevékenységek közben a problémamegoldás két jelentős fázisát tesszük: új ismereteket sajátítunk el, majd alkalmazzuk azokat.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 26 |
Szám: | 5 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2016 |
Oldalak: | pp. 3-16 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41537 |
![]() |
Tétel nézet |