Tetler Susan: Inkluzív osztályok : a tanítás és tanulás modelljei, dilemmák és kihívások. In: Iskolakultúra, (16) 10. pp. 36-43. (2006)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_10_036-043.pdf Download (118kB) | Preview |
Abstract
Egyetértünk azzal a gondolattal, hogy minden tanuló számára – függetlenül a fogyatékosság típusától és mértékétől – biztosítani kell a lehetőséget a többségi iskolába való bekerülésre. Ennek ellenére mégis a „normalizáljuk a gyermeket” megközelítése jellemzi leginkább gyakorlati tevékenységünket. Pedagógiai megoldásaink egyén-orientáltak, míg az iskola mint rendszer általánosságban véve érintetlen maradt. (Jensen, 1989)
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 16 |
Number: | 10 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2006 |
Page Range: | pp. 36-43 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 09. 11:05 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:07 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41272 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |