Inkluzív osztályok : a tanítás és tanulás modelljei, dilemmák és kihívások

Tetler Susan: Inkluzív osztályok : a tanítás és tanulás modelljei, dilemmák és kihívások. In: Iskolakultúra, (16) 10. pp. 36-43. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_10_036-043.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_10_036-043.pdf

Download (118kB) | Preview

Abstract

Egyetértünk azzal a gondolattal, hogy minden tanuló számára – függetlenül a fogyatékosság típusától és mértékétől – biztosítani kell a lehetőséget a többségi iskolába való bekerülésre. Ennek ellenére mégis a „normalizáljuk a gyermeket” megközelítése jellemzi leginkább gyakorlati tevékenységünket. Pedagógiai megoldásaink egyén-orientáltak, míg az iskola mint rendszer általánosságban véve érintetlen maradt. (Jensen, 1989)

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 16
Number: 10
ISSN: 1215-5233
Date: 2006
Page Range: pp. 36-43
Date Deposited: 2018. Jul. 09. 11:05
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41272

Actions (login required)

View Item View Item