Az iskolai sikeresség és a társas inklúzió kapcsolata

Rex Lesley: Az iskolai sikeresség és a társas inklúzió kapcsolata. In: Iskolakultúra, (16) 10. pp. 58-70. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_10_058-070.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_10_058-070.pdf

Download (138kB) | Preview

Abstract

Hogyan tud a tanár lehetőséget nyújtani a szociálisan marginális helyzetű diákoknak arra, hogy bekapcsolódhassanak az iskolai munkába? Hogyan tudja egy tanulási nehézséggel küzdő tanuló kihasználni ezeket a lehetőségeket? Melyek azok az interakciós helyzetek, ahol a tanulási nehézséggel küzdő tanuló is a közösség értékes tagja lehet?

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 16
Number: 10
ISSN: 1215-5233
Date: 2006
Page Range: pp. 58-70
Date Deposited: 2018. Jul. 09. 11:05
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41246

Actions (login required)

View Item View Item