Beszédtanulás és kognitív tudomány

Molnár Csilla: Beszédtanulás és kognitív tudomány. In: Iskolakultúra, (16) 1. pp. 99-103. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_01_099-103.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_01_099-103.pdf

Download (99kB) | Preview

Abstract

A gyermekhez való viszony felfogásának alapvető változása a középkorhoz képest, hogy a gyermeki létet önálló állapotnak kezdik tekinteni, és ezt követően az újkor kialakuló új tudományai a gyermeki állapot fizikai, pszichikai stb. vonásait kezdik a tapasztalati ismeretek egyre nagyobb mértékű bevonásával vizsgálni. Az általunk bemutatni kívánt kortárs kognitív tudományos megközelítés egy változata a korábbiakétól eltérő szempontot vet föl.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 16
Number: 1
ISSN: 1215-5233
Date: 2006
Page Range: pp. 99-103
Date Deposited: 2018. Jul. 09. 11:05
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41226

Actions (login required)

View Item View Item