Molnár Csilla: Beszédtanulás és kognitív tudomány. In: Iskolakultúra, (16) 1. pp. 99-103. (2006)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_01_099-103.pdf Download (99kB) | Preview |
Abstract
A gyermekhez való viszony felfogásának alapvető változása a középkorhoz képest, hogy a gyermeki létet önálló állapotnak kezdik tekinteni, és ezt követően az újkor kialakuló új tudományai a gyermeki állapot fizikai, pszichikai stb. vonásait kezdik a tapasztalati ismeretek egyre nagyobb mértékű bevonásával vizsgálni. Az általunk bemutatni kívánt kortárs kognitív tudományos megközelítés egy változata a korábbiakétól eltérő szempontot vet föl.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 16 |
Number: | 1 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2006 |
Page Range: | pp. 99-103 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 09. 11:05 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:07 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41226 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |