Beszédtanulás és kognitív tudomány

Molnár Csilla: Beszédtanulás és kognitív tudomány. In: Iskolakultúra, (16) 1. pp. 99-103. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_01_099-103.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_01_099-103.pdf

Letöltés (99kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A gyermekhez való viszony felfogásának alapvető változása a középkorhoz képest, hogy a gyermeki létet önálló állapotnak kezdik tekinteni, és ezt követően az újkor kialakuló új tudományai a gyermeki állapot fizikai, pszichikai stb. vonásait kezdik a tapasztalati ismeretek egyre nagyobb mértékű bevonásával vizsgálni. Az általunk bemutatni kívánt kortárs kognitív tudományos megközelítés egy változata a korábbiakétól eltérő szempontot vet föl.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 16
Szám: 1
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2006
Oldalak: pp. 99-103
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41226
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet