Attitűdvizsgálat pedagógusok körében az integrált nevelésről

Horváthné Moldvay Ilona: Attitűdvizsgálat pedagógusok körében az integrált nevelésről. In: Iskolakultúra, (16) 10. pp. 81-97. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_10_081-097.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_10_081-097.pdf

Download (172kB) | Preview

Abstract

Az integrált nevelés nem az iskola belügye. Ugyanakkor tudjuk, hogy az integráció egyik fő akadálya az iskolai-pedagógiai kultúrában, a nevelői attitűdben rejlik. A vizsgálat segít ráirányítani a figyelmet a nevelőtestületek fogadókészségére a sajátos nevelési szükségletű tanulók integrált nevelésével kapcsolatban. A kérdőíves vizsgálat megpróbálja felszínre hozni, hogy mely részterületen lenne szükség változtatásra, szemléletváltásra. A részterületeket a faktoranalízis módszerével is megközelítettük.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 16
Number: 10
ISSN: 1215-5233
Date: 2006
Page Range: pp. 81-97
Date Deposited: 2018. Jul. 09. 11:05
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41184

Actions (login required)

View Item View Item