A tanulói szükségletek érvényesülése a 19. század pedagógiai tankönyvirodalmában

Gróz Andrea: A tanulói szükségletek érvényesülése a 19. század pedagógiai tankönyvirodalmában. In: Iskolakultúra, (16) 4. pp. 37-40. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_04_037-040.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_04_037-040.pdf

Download (90kB) | Preview

Abstract

A 19. században, a népoktatás kibontakozásának időszakában szenvedélyes módszertani viták zajlanak Európa-szerte az olvasmányokról, az olvasókönyvek szerkezetéről, a nyelvtan tanításáról, a beszéd- és értelemgyakorlatok helyéről, anyagáról, s természetesen az írás és olvasás megtanításáról. Nálunk ezek a viták 1868 után kezdenek felpezsdülni a tanítóegyletekben és a módszertani folyóiratok hasábjain.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 16
Number: 4
ISSN: 1215-5233
Date: 2006
Page Range: pp. 37-40
Date Deposited: 2018. Jul. 09. 11:05
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41168

Actions (login required)

View Item View Item