Gróz Andrea: A tanulói szükségletek érvényesülése a 19. század pedagógiai tankönyvirodalmában. In: Iskolakultúra, (16) 4. pp. 37-40. (2006)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_04_037-040.pdf Download (90kB) | Preview |
Abstract
A 19. században, a népoktatás kibontakozásának időszakában szenvedélyes módszertani viták zajlanak Európa-szerte az olvasmányokról, az olvasókönyvek szerkezetéről, a nyelvtan tanításáról, a beszéd- és értelemgyakorlatok helyéről, anyagáról, s természetesen az írás és olvasás megtanításáról. Nálunk ezek a viták 1868 után kezdenek felpezsdülni a tanítóegyletekben és a módszertani folyóiratok hasábjain.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 16 |
Number: | 4 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2006 |
Page Range: | pp. 37-40 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 09. 11:05 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:07 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41168 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |