Magyar és német nyelvű történelem tankönyvek kvantitatív tankönyvanalízise : 'az ókori Hellász'

F. Dárdai Ágnes: Magyar és német nyelvű történelem tankönyvek kvantitatív tankönyvanalízise : 'az ókori Hellász'. In: Iskolakultúra, (16) 2. pp. 26-32. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_02_026-032.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_02_026-032.pdf

Download (279kB) | Preview

Abstract

Kutatócsoportunk (1) három német nyelvű (közülük egy osztrák, kettő német) és két magyar történelem tankönyv összehasonlító elemzésére vállalkozott, azt remélve, hogy a különböző pedagógiai-diadaktikai tankönyvfelfogások mögött esetleg általánosítható törvényszerűségekre, sajátos tankönyvszerzői megoldásokra bukkanunk.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 16
Number: 2
ISSN: 1215-5233
Date: 2006
Page Range: pp. 26-32
Date Deposited: 2018. Jul. 09. 11:05
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41151

Actions (login required)

View Item View Item