F. Dárdai Ágnes: Magyar és német nyelvű történelem tankönyvek kvantitatív tankönyvanalízise : 'az ókori Hellász'. In: Iskolakultúra, (16) 2. pp. 26-32. (2006)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_02_026-032.pdf Letöltés (279kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Kutatócsoportunk (1) három német nyelvű (közülük egy osztrák, kettő német) és két magyar történelem tankönyv összehasonlító elemzésére vállalkozott, azt remélve, hogy a különböző pedagógiai-diadaktikai tankönyvfelfogások mögött esetleg általánosítható törvényszerűségekre, sajátos tankönyvszerzői megoldásokra bukkanunk.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 16 |
Szám: | 2 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2006 |
Oldalak: | pp. 26-32 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 09. 11:05 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:07 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41151 |
Tétel nézet |