N. Tóth Ágnes : Mérföldkövek a pedagógussá válás folyamatában-empirikus kutatás a Nyugat-magyarországi Egyetemen végzett pedagógusok körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 1. pp. 25-48. (2014)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2014_001_6563_025-048.pdf Letöltés (746kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Kötet: | 114 |
Szám: | 1 |
ISSN: | 0025-0260 |
Nyelv: | magyar |
Dátum: | 2014 |
Oldalak: | pp. 25-48 |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 46-47. |
Kulcsszavak: | Neveléstudomány kutatási beszámoló, Pedagógusképzés Nyugat-magyarországi Egyetem, Pedagógushivatás hatékonyság |
A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:36 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14238 |
Tétel nézet |