Tanuláskoncepciók kulturális beágyazottsága - magyar, kínai és amerikai fiatal felnőttek tanulásfogalmának összevetése

Sebestyén, Nóra: Tanuláskoncepciók kulturális beágyazottsága - magyar, kínai és amerikai fiatal felnőttek tanulásfogalmának összevetése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 1. pp. 3-28. (2013)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2013_001_6549_003-028.pdf

Download (365kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 113
Number: 1
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2013
Page Range: pp. 3-28
Additional Information: Bibliogr.: p. 23-28.
Uncontrolled Keywords: Tanuláselmélet kutatási beszámoló 2013
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:36
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14224

Actions (login required)

View Item View Item