Sebestyén Nóra: Tanuláskoncepciók kulturális beágyazottsága - magyar, kínai és amerikai fiatal felnőttek tanulásfogalmának összevetése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 1. pp. 3-28. (2013)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2013_001_6549_003-028.pdf Download (365kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Volume: | 113 |
Number: | 1 |
ISSN: | 0025-0260 |
Language: | magyar |
Date: | 2013 |
Page Range: | pp. 3-28 |
Additional Information: | Bibliogr.: p. 23-28. |
Uncontrolled Keywords: | Tanuláselmélet kutatási beszámoló 2013 |
Date Deposited: | 2017. Jun. 07. 09:36 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14224 |
Actions (login required)
View Item |