Nemek szerinti iskolai eredményesség és a férfihátrány hipotézis

Fényes Hajnalka: Nemek szerinti iskolai eredményesség és a férfihátrány hipotézis. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 1. pp. 77-101. (2009)

[thumbnail of mp_2009_001_6479_077-101.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2009_001_6479_077-101.pdf

Download (311kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 109
Number: 1
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2009
Page Range: pp. 77-101
Additional Information: Bibliogr.: p. 98-100.
Uncontrolled Keywords: Iskolai eredményesség nemek közti különbség
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:36
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14152

Actions (login required)

View Item View Item