Podolszkij Andrei I.: Az értelmi cselekvések szakasos formálása : a Galperin-elmélet tudományos státusza és gyakorlati jelentősége. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 377-390. (2002)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2002_003_6326_377-390.pdf Letöltés (246kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Kötet: | 102 |
Szám: | 3 |
ISSN: | 0025-0260 |
Nyelv: | magyar |
Dátum: | 2002 |
Oldalak: | pp. 377-390 |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 388-389. |
Kulcsszavak: | Tanulási módszer Galperin-elmélet, Tanuláselmélet |
A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:36 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:08 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13994 |
![]() |
Tétel nézet |