Józsa Krisztián: Az elsajátítási motiváció pedagógiai jelentősége. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 79-104. (2002)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2002_001_6310_079-104.pdf Letöltés (316kB) | Előnézet |
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
| Kötet: | 102 |
| Szám: | 1 |
| ISSN: | 0025-0260 |
| Nyelv: | magyar |
| Dátum: | 2002 |
| Oldalak: | pp. 79-104 |
| Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 100-103. |
| Kulcsszavak: | Motiváció pedagógiai, Tanulás motivációs tényezők, Tanulás pszichológia |
| A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:36 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:08 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13978 |
![]() |
Tétel nézet |

