Vosniadou Stella: Tanulás, megismerés és fogalmi váltás problematikája. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (101) 4. pp. 435-448. (2001)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2001_004_6300_435-448.pdf Download (209kB) | Preview |
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Journal or Publication Title: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
| Volume: | 101 |
| Number: | 4 |
| ISSN: | 0025-0260 |
| Language: | magyar |
| Date: | 2001 |
| Page Range: | pp. 435-448 |
| Additional Information: | Bibliogr.: 447. p. |
| Uncontrolled Keywords: | Természettudomány oktatása kutatási jelentés 2001, Oktatáselmélet megismerés 2001 |
| Date Deposited: | 2017. Jun. 07. 09:37 |
| Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:09 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13967 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |

