Tanulás, megismerés és fogalmi váltás problematikája

Vosniadou Stella: Tanulás, megismerés és fogalmi váltás problematikája. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (101) 4. pp. 435-448. (2001)

[thumbnail of mp_2001_004_6300_435-448.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2001_004_6300_435-448.pdf

Download (209kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 101
Number: 4
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2001
Page Range: pp. 435-448
Additional Information: Bibliogr.: 447. p.
Uncontrolled Keywords: Természettudomány oktatása kutatási jelentés 2001, Oktatáselmélet megismerés 2001
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:37
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:09
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13967

Actions (login required)

View Item View Item