Vosniadou Stella: Tanulás, megismerés és fogalmi váltás problematikája. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (101) 4. pp. 435-448. (2001)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2001_004_6300_435-448.pdf Letöltés (209kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Kötet: | 101 |
Szám: | 4 |
ISSN: | 0025-0260 |
Nyelv: | magyar |
Dátum: | 2001 |
Oldalak: | pp. 435-448 |
Megjegyzések: | Bibliogr.: 447. p. |
Kulcsszavak: | Természettudomány oktatása kutatási jelentés 2001, Oktatáselmélet megismerés 2001 |
A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:37 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:09 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13967 |
Tétel nézet |