Tanári szerepek percepciója: egy általános iskolai felmérés tanulságai

Sallay Hedvig: Tanári szerepek percepciója: egy általános iskolai felmérés tanulságai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (95) 3-4. pp. 201-227. (1995)

[thumbnail of mp_1995_003_004_6103_201-227.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_1995_003_004_6103_201-227.pdf

Download (322kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 95
Number: 3-4
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 1995
Page Range: pp. 201-227
Additional Information: Bibliogr.: p. 216-217.
Uncontrolled Keywords: Pedagógia magyar elemzés
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:33
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:11
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13728

Actions (login required)

View Item View Item