Sallay Hedvig: Tanári szerepek percepciója: egy általános iskolai felmérés tanulságai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (95) 3-4. pp. 201-227. (1995)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
mp_1995_003_004_6103_201-227.pdf Download (322kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Volume: | 95 |
Number: | 3-4 |
ISSN: | 0025-0260 |
Language: | magyar |
Date: | 1995 |
Page Range: | pp. 201-227 |
Additional Information: | Bibliogr.: p. 216-217. |
Uncontrolled Keywords: | Pedagógia magyar elemzés |
Date Deposited: | 2017. Jun. 07. 09:33 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:11 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13728 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |