Sallay Hedvig: Tanári szerepek percepciója: egy általános iskolai felmérés tanulságai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (95) 3-4. pp. 201-227. (1995)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_1995_003_004_6103_201-227.pdf Letöltés (322kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Kötet: | 95 |
Szám: | 3-4 |
ISSN: | 0025-0260 |
Nyelv: | magyar |
Dátum: | 1995 |
Oldalak: | pp. 201-227 |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 216-217. |
Kulcsszavak: | Pedagógia magyar elemzés |
A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:33 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:11 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13728 |
![]() |
Tétel nézet |