Vastagh Zoltán: A tanulók társas viszonyainak elemzéséből következő pedagógiai tanulságok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (91) 3-4. pp. 157-170. (1991)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_1991_003_004_6017_157-170.pdf Letöltés (405kB) | Előnézet |
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
| Kötet: | 91 |
| Szám: | 3-4 |
| ISSN: | 0025-0260 |
| Nyelv: | magyar |
| Dátum: | 1991 |
| Oldalak: | pp. 157-170 |
| Megjegyzések: | Bibliogr. a lábjegyzetekben |
| Kulcsszavak: | Pedagógia pszichológia vizsgálat, Társas viszonyok |
| A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:33 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:13 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13623 |
![]() |
Tétel nézet |

