A tanulás szervezetszociológiai értelmezése

Kozma Tamás: A tanulás szervezetszociológiai értelmezése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (82) 4. pp. 323-335. (1982)

[thumbnail of mp_1982_004_5630_323-335.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1982_004_5630_323-335.pdf

Letöltés (869kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 82
Szám: 4
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1982
Oldalak: pp. 323-335
Megjegyzések: Bibliogr. a lábjegyzetekben
Kulcsszavak: Tanulás szervezetszociológia, Tanulás, Szervezetszociológia
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:14
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13220
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet