A szimultán tanulás hatása a tudásmennyiség növekedésére

Farkas Miklós; Lökös Ágnes; Mile Károlyné: A szimultán tanulás hatása a tudásmennyiség növekedésére. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (78) 2. pp. 220-225. (1978)

[thumbnail of mp_1978_002_5358_220-225.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1978_002_5358_220-225.pdf

Letöltés (768kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 78
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1978
Oldalak: pp. 220-225
Kulcsszavak: Tanulás módszer, Szimultán tanulás
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:15
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12930
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet