Az értelmi tevékenységek szakaszos formálásának elmélete és a programozott oktatás

Talizina N. F.: Az értelmi tevékenységek szakaszos formálásának elmélete és a programozott oktatás. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (66) 3-4. pp. 296-305. (1966)

[thumbnail of mp_1966_003_004_296-305.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_1966_003_004_296-305.pdf

Download (950kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 66
Number: 3-4
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Contributors:
Contribution
Name
Translator
Kosaras István
Date: 1966
Page Range: pp. 296-305
Uncontrolled Keywords: Neveléselmélet - szocialista, Programozott oktatás
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:16
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12089

Actions (login required)

View Item View Item