Az értelmi tevékenységek szakaszos formálásának elmélete és a programozott oktatás

Talizina N. F.: Az értelmi tevékenységek szakaszos formálásának elmélete és a programozott oktatás. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (66) 3-4. pp. 296-305. (1966)

[thumbnail of mp_1966_003_004_296-305.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1966_003_004_296-305.pdf

Letöltés (950kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 66
Szám: 3-4
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Közreműködők:
Közreműködés típusa
Közreműködők
fordító
Kosaras István
Dátum: 1966
Oldalak: pp. 296-305
Kulcsszavak: Neveléselmélet - szocialista, Programozott oktatás
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:16
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12089
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet