Szerző: " Polgár Gyula"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 9.

Cikk, tanulmány, mű

Polgár Gyula: Az akarat analiziséhez. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (22). pp. 321-330. (1913)

Polgár Gyula: A Binet: Les idees modernes sur les enfants. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 239-243. (1910)

Polgár Gyula: Pauler Ákos : Az ethikai megismerés temészete : Budapest, Franklin-Társulat, 1907 : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (17). pp. 475-480. (1908)

Polgár Gyula: A tanárképzés ügye Angliában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (17). pp. 74-90. (1908)

Polgár Gyula: Az emlékezet tanának paedagogiai [pedagógiai] vonatkozásai : befejező közlemény. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (15). pp. 78-97. (1906)

Polgár Gyula: Az emlékezet tanának paedagógiai [pedagógiai] vonatkozásai : első közlemény. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (15). pp. 1-20. (1906)

Polgár Gyula: Lay, W. A.: Über die Zahlvorstellungen und den grundlegenden Rechenunterricht. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (15). pp. 57-58. (1906)

Polgár Gyula; Lay Wilhelm August; Meumann Ernst: Die Experimentelle paedagogik [!pädagogik], begründet, hrsg. Dr. W. A. Lay, Dr. E. Meumann : I. Band, Heft 1-2. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (14). pp. 568-573. (1905)

Polgár Gyula: Kísérleti pedagógia és didaktika, írta Dőri S. Zsigmond : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (14). p. 625. (1905)

A lista elkészítésének dátuma 2025. március 17. 18:41:55 CET.