Noszlopi László; Pauler Ákos: Pauler Ákos: Bevezetés a filozófiába. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (52). pp. 253-254. (1943)
Pauler Ákos: Dr. Kornis Gyula : A pszichológia és logika elemei : középiskolák számára : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (20). pp. 40-44. (1911)
Pauler Ákos: A világnézet tanítása : első közlemény. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (18). pp. 201-213. (1909)
Pauler Ákos: A világnézet tanítása : második közlemény. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (18). pp. 272-278. (1909)
Pauler Ákos; Meumann Ernst: Ernst Meumann : Vorlesung zur Eunführung in die experimentelle Paedagogik und ihre psychologische Grundlagen : [könyvismertető] : 2 kötet; 1. köt. XVIII + 555 p., II. köt. VII + 467 p.; Leipzig, Engelmann 1907. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (17). pp. 351-353. (1908)
Pauler Ákos: Az erkölcsi oktatás elméletéhez : székfoglaló értekezés. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (14). pp. 257-270. (1905)
Pauler Ákos: Revue pédagogique : 1904-iki évf., novemberi szám. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (14). pp. 564-566. (1905)
Pauler Ákos: A szellemi élet hygéniáia [!higiéniája] : a népszerű főiskolán (university extension) tartott előadásai nyomán írta dr. Salgó Jakab : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (14). pp. 427-429. (1905)
Pauler Ákos: Das Seelenleben des Kindes, Ausgewählte Vorlesungen von Dr. Karl Groos : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (13). pp. 44-47. (1904)
Pauler Ákos: Friderich Schmidt: Experimentelle Untersuchungen über die Hausaufgaben des Schulkindes : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (13). pp. 503-505. (1904)
Pauler Ákos: Georges Demeny: Mécanisme et education des mouvements : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (13). pp. 445-446. (1904)
Pauler Ákos: Herbert Spencer mint paedagogus [!pedagógus]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (13). pp. 129-140. (1904)
Pauler Ákos: Kisebb közlemények. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (13). pp. 614-620. (1904)
Pauler Ákos: Külföldi irodalmi szemle : Revue Pédagogique : Archiv für die gesammte Psychologie. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (13). pp. 309-313. (1904)
Pauler Ákos: Revue Pédagogique : [1904. évf. ]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (13). pp. 633-635. (1904)
Pauler Ákos: A bölcselet története, írta Schwegler Albert ; a Koebertöl átnézett és bővített tizenötödik kiadás után fordította ifj. Mitrovics Gyula : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (13). pp. 242-244. (1904)
Pauler Ákos: A filozófia története, írta dr. Serédi Lajos : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (13). pp. 242-244. (1904)
Pauler Ákos: A rendszer a tanításban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (12). pp. 82-84. (1903)
Pauler Ákos: A positiv [!pozitív] paedagogia [!pedagógia] alapelveiről II. : befejező közlemény. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (11). pp. 100-118. (1902)
Pauler Ákos: A positiv pedagogia [!pozitív pedagógia] alapelveiről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (11). pp. 1-22. (1902)