Loczka Alajos: A gyakorlati középiskoláról és a tanítóképzésről szóló törvényjavaslatok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (47). pp. 74-85. (1938)
Loczka Alajos: Középfokú gazdasági szakoktatásunk. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (45). pp. 79-92. (1936)
Kemény Ferenc; Loczka Alajos: Loczka Alajos : Iskola és élet a nevelés új útján : szerző kiadása, 1935. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (44). pp. 55-57. (1935)
Wagner János; Laurentzy Vilmos; Friml Aladár; Loczka Alajos; Gyurjács Endre: Magyar Paedagogiai [!Pedagógiai] Társaság. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (43). p. 192. (1934)
Loczka Alajos: A természettudományi oktatás nevelő értéke. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (43). pp. 145-157. (1934)
Loczka Alajos: Újabb elvek a biológia tanításában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (41). pp. 110-134. (1932)
Loczka Alajos: Gáspár Margit: A magyar tudományos irodalom bibliográfiája 1901-1925 : X. 1. Kémia : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (40). pp. 217-218. (1931)
Kornis Gyula; Gyulai Ágost; Fináczy Ernő; Loczka Alajos: Magyar Paedagogiai Társaság [beszámoló, felolvasó ülések]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (39). pp. 180-194. (1930)
Loczka Alajos: A Népszövetség és az iskola. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (39). pp. 277-293. (1930)
Loczka Alajos: Az amerikai középfokú oktatás : első közlemény. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (37). pp. 129-142. (1928)
Loczka Alajos: Az amerikai középfokú oktatás : második közlemény. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (37). pp. 217-236. (1928)