Items where Author is " Cserné Adermann Gizella"

Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 8.

Article

Cserné Adermann Gizella: A tanári elvárások hatása a tanulók teljesítményére. In: Iskolakultúra, (7) 10. pp. 14-20. (1997)

Cserné Adermann Gizella: Docimológia : áttekintés a vizsga és az osztályzás francia nyelvű szakirodaimáról. In: Iskolakultúra, (6) 4. pp. 22-25. (1996)

Cserné Adermann Gizella: Erővonalak és távlatok : a pedagógiai értékeléssel kapcsolatos kutatásokról. In: Iskolakultúra, (6) 12. pp. 58-61. (1996)

Cserné Adermann Gizella: G. De Landsheere: Pedagógiai kutatások a nagyvilágban : Paris, 1986. Presses Universitaires dé Francé, 400 p. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (87) 3. pp. 326-327. (1987)

Cserné Adermann Gizella: Gilles Ferry: Le trajet de la formation. Les enseignants entre la théorie et la pratique : Dunod, Paris, 1983. 112. p. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (85) 2. pp. 215-217. (1985)

Cserné Adermann Gizella: Pedagógiai kutatások a liége-i kísérleti pedagógiai laboratóriumban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (84) 4. pp. 464-470. (1984)

Cserné Adermann Gizella: Az "önmagát beteljesítő jóslat" (Pygmalion-hatás) pedagógiai vizsgálata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (83) 2. pp. 178-186. (1983)

Cserné Adermann Gizella: De Landeheere, Gilbert - Delchambre, André: Les comportements non verbaux de l'enseignant : comment les maîtres enseignent II. : a tanár nem verbális viselkedése : ahogyan a pedagógusok tanítanak II. : Paris: Nathan - Bruxelles: Ed. Labor 1979. 230 p. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (82) 3. pp. 282-284. (1982)

This list was generated on 2022. november 28. 03:24:09 CET.