Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 18.

Balázs Máté Ádám; Pikó Bettina: Szociális hatások a serdülőkori dohányzásban: a szociális háttér, a család és a kortársak szerepe. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 1. pp. 73-89. (2016)

Balázsi Ildikó: A hozzáadottérték-modellek alkalmazása a tanulói teljesítménymérésben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 1. pp. 3-23. (2016)

Csima Melinda; Bánfai Bálint; Betlehem József; Jeges Sára; Lampek Kinga; Tancsics Dóra; Deutsch Krisztina: A 0-7 éves korú gyermeket nevelő családok nevelési stílusának feltárására irányuló kutatás módszertani megalapozása, a nevelési stílus differenciáló tényezői. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 4. pp. 367-382. (2016)

Dancs Katinka: Kultúra - iskola - nemzetközi azonosságtudat a nemzeti identitás értelmezése és vizsgálatának lehetőségei általános iskolások körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 4. pp. 403-425. (2016)

Fáyné Dombi Alice; Hódi Ágnes; Kiss Renáta: IKT az óvodában: kihívások és lehetőségek. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 1. pp. 91-117. (2016)

Hegedűs Szilvia: A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 2. pp. 197-218. (2016)

Janurik Márta; Józsa Krisztián: Enyhén értelmi fogyatékos gyermekek zenei képességének fejlettsége. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 1. pp. 25-50. (2016)

Kasik László; Guti Kornél; Tóth Edit; Fejes József Balázs: Az elkerülés mint folyamat - az elkerülés kérdőív bemérése 15 és 18 évesek körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 2. pp. 219-253. (2016)

Molnár Gyöngyvér: Interaktív problémamegoldó környezetben alkalmazott felfedező stratégiák hatékonysága és azok változása: logfájl-elemzések. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 4. pp. 427-453. (2016)

Molnár Pál: Tudásépítő tanulóközösségek interakciós hálói. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 3. pp. 283-313. (2016)

Prievara Dóra Katalin: Iskoláskorúak problémás mértékű internethasználatának következményei és megelőzési lehetőségei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 2. pp. 151-169. (2016)

Pásztor-Kovács Anita: A kollaboratív problémamegoldó képesség mérésének elméleti és módszertani megfontolásai: egy pilot kutatás eredményei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 1. pp. 51-72. (2016)

Szabadi Magdolna: Az affektív szociális kompetencia kérdőív: a fejlesztés folyamata és az értékelők működésének feltárása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 4. pp. 383-402. (2016)

Szili Katalin: A fonológiai tudatosság és a mentális lexikon fejlettségének online vizsgálata kisiskolások körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 3. pp. 257-282. (2016)

Tóth Edit; Fejes József Balázs; Patai Jolán; Csapó Benő: Reziliencia a magyar oktatási rendszerben és longitudinális program adatainak tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 3. pp. 339-363. (2016)

Tóth Viktória; Hercz Mária: Észtország a PISA legeredményesebb rendszerei között: okfeltárás és reflexiók észt források tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 3. pp. 315-337. (2016)

Tóth-Mózer Szilvia; Kárpáti Andrea: A digitális kompetencia kognitív dimenziója és összefüggésrendszere egy empirikus kutatás tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 2. pp. 121-150. (2016)

Óhidy Andrea: A 'Roma közösségi kulturális tőke' szerepe roma és cigány nők sikeres iskolai pályafutásában - egy kvalitatív kutatás eredményei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 2. pp. 171-196. (2016)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 15:18:47 CET.