Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 13.

Dohány Gabriella: Háttérváltozók és a zenei műveltség összefüggésének vizsgálata középiskolások körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 91-114. (2014)

Fejes József Balázs: A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában - az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 115-129. (2014)

Fizel Natasa: Kooperáció vagy integráció? A Szegedi Állami Polgári Iskolai Tanárképző Főiskola és a Ferenc József Tudományegyetem együttműködésének szegmensei 1928 és 1932 között. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 4. pp. 237-257. (2014)

Józsa Gabriella; Józsa Krisztián: A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 67-89. (2014)

Kapusi Angéla; Henszlmann Imre: A korszak szava - Henszlmann Imre a művészeti nevelés gyakorlatáról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 3. pp. 133-148. (2014)

Kasik László: Óvodások szociálisprobléma-megoldó gondolkodása szüleik és pedagógusaik véleménye alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 3. pp. 189-213. (2014)

Kasik László; Guti Kornél; Gáspár Csaba: Hátrányos és nem hátrányos helyzetű diákok szociálisprobléma-megoldó gondolkodása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 1. pp. 49-63. (2014)

Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A szóolvasási készség adaptív mérését lehetővé tevő online tesztrendszer kidolgozása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 4. pp. 259-279. (2014)

N. Tóth Ágnes : Mérföldkövek a pedagógussá válás folyamatában-empirikus kutatás a Nyugat-magyarországi Egyetemen végzett pedagógusok körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 1. pp. 25-48. (2014)

Pinczés Tamás; Pikó Bettina: Flow- és antiflow-élmények az Eysenck-féle személyiségdimenziók tükrében sportoló serdülők és kontrollcsoport körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 4. pp. 221-236. (2014)

Pásztor Attila: Lehetőségek és kihívások a digitális játék alapú tanulásban: egy induktív gondolkodást fejlesztő program hatásvizsgálata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 4. pp. 281-302. (2014)

Szabadi Magdolna: A szociális kompetencia elemeinek, fejlődésének és fejlesztésének feltérképezése zeneterápiás keretben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 3. pp. 149-188. (2014)

Óhidy Andrea: A lifelong learning-paradigma a németországi és a magyarországi neveléstudományi vitában 1996-2005 között. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 1. pp. 3-23. (2014)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 01:53:54 CET.