Vissza |
Albert B. Gábor: A református fiú-középiskolák történelem-tankönyv használata 1926-tól az 1930-as évek közepéig. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 2. pp. 119-129. (2013)
Golnhofer Erzsébet; Szabolcs Éva: Lázár György és a magyar pedológia - mítosz és valóság. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 3. pp. 133-151. (2013)
Hülber László; Molnár Gyöngyvér: Papír és számítógép alapú tesztelés nagymintás összehasonlító vizsgálata matematika területén, 1-6. évfolyamon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 4. pp. 243-263. (2013)
Janurik Márta; Józsa Krisztián: Zenei képességek fejlődése 4 és 8 éves kor között. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 2. pp. 75-99. (2013)
Magyar Andrea; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A számítógép alapú adaptív és rögzített formátumú tesztelés összehasonlító hatékonysága. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 3. pp. 181-193. (2013)
Nagy Zsuzsanna: A fogalmazásértékelés megbízhatósága két független bíráló értékítéletének elemzése alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 3. pp. 153-179. (2013)
Németh András: A néptanítói szakismeretek konstrukciós folyamatai a 20. század elején - a Néptanítók Enciklopédiája alapján (1911-1915). In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 2. pp. 101-118. (2013)
Radnóti Katalin: Ollé János, Papp-Danka Adrienn, Lévai Dóra, Tóth-Mózer Szilvia és Virányi Anita (2013): Oktatásinformatikai módszerek. Tanítás és tanulás az információs társadalomban : ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 150 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 4. pp. 265-267. (2013)
Revákné Markóczi Ibolya: A természettudományos problémamegoldás metakogníciójának mérése a felsőoktatásban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 4. pp. 221-241. (2013)
Révész László: Az edző-sportoló kapcsolat vizsgálata az úszás sportágban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 1. pp. 53-72. (2013)
Sebestyén Nóra: Tanuláskoncepciók kulturális beágyazottsága - magyar, kínai és amerikai fiatal felnőttek tanulásfogalmának összevetése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 1. pp. 3-28. (2013)
Somogyvári Lajos: Pedagógusképek és -szerepek az 1960-as évek Magyarországán. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 1. pp. 29-52. (2013)
Szenczi Beáta: Olvasási motiváció 4., 6. és 8. osztályos tanulók körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 4. pp. 197-220. (2013)