Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 13.

Bacsa Éva: Az idegennyelv-tanulással kapcsolatos meggyőződések vizsgálata általános és középiskolai tanulók körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 3. pp. 167-193. (2012)

Bredács Alice; Kárpáti Andrea: A 14–16 éves művészeti képzésben részesülő tanulók pszichológiai immunkompetenciája és ennek integrációja a művészeti neveléssel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 4. pp. 197-219. (2012)

Bárdos Jenő: A tantárgy-pedagógiák szerkezete, megítélésük kritériumai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 2. pp. 61-75. (2012)

Csejoszki Mihály: Katolikus nevelés a politikai oktatási rendszerében-a Pannonhalmi Bencés Gimnázium oktatásszociológiai vizsgálata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 3. pp. 149-166. (2012)

Csizér Kata; Kormos Judit: A nyelvtanulási autonómia, az önszabályozó stratégiák és a motiváció kapcsolatának vizsgálata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 1. pp. 3-17. (2012)

Dávid Gergely A.: A szintleírások nyelvének szerepe a közös európai referenciakeret magyar, angol és német nyelvű kiadásában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 1. pp. 19-39. (2012)

Fejes József; Vígh Tibor: A célorientációk megismerésére alkalmas kérdőív fejlesztése klasszikus és valószínűségi tesztelmélet felhasználásával. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 2. pp. 93-123. (2012)

Kasik László: A szociálisprobléma-megoldó és az induktív gondolkodás kapcsolata 8, 12, 15 és 18 évesek körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 4. pp. 243-263. (2012)

Kéri Katalin: Horváth H. Attila (2011): Informális tanulás az Aranycsapat korában : Gondolat Kiadó, Budapest, 272 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 2. pp. 125-126. (2012)

Majernik Erzsébet: Az olasz nyelvi írásbeli szövegértés és szövegalkotás fejlettségének és néhány háttértényező hatásának vizsgálata gimnazisták körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 2. pp. 77-92. (2012)

Molnár Gyöngyvér: A problémamegoldó gondolkodás fejlődése: az intelligencia és a szocioökonómiai háttér befolyásoló hatása 3–11. évfolyamon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 1. pp. 41-58. (2012)

Nagy Ildikó; Körmendi Attila; Pataky Nóra: A zaklatás és az osztálylégkör kapcsolata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 3. pp. 129-148. (2012)

Nótin Ágnes,; Páskuné Kiss Judit; Kurucz Győző: A matematikai szorongás személyen belüli tényezőinek vizsgálata középiskolás tanulóknál. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 4. pp. 221-241. (2012)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 28. 17:37:30 CET.