Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 21.

Bereczky Krisztina; Fejes József Balázs: Pedagógusok nézeteinek és tapasztalatainak vizsgálata egy deszegregációs intézkedéssel összefüggésben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 4. pp. 329-354. (2010)

Bohács Krisztina: A dinamikus értékelés. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 4. pp. 311-328. (2010)

Bíró Éva; Olvasztó Lajos; Kósa Karolina: Óvodapedagógus hallgatók mentális egészségének felmérése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 4. pp. 285-300. (2010)

Csíkos Csaba; Szitányi Judit; Kelemen Rita: Vizuális reprezentációk szerepe a matematikai problémamegoldásban. Egy 3. osztályos tanulók körében végzett fejlesztő kísérlet eredményei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 2. pp. 149-166. (2010)

Darvai Tibor: Sztompka, Piotr: Vizuális szociológia. A fényképezés mint kutatási módszer : Gondolat Kiadó, PTE Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék, Budapest-Pécs, 212 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 3. pp. 277-279. (2010)

Dohány Gabriella: A zenei műveltség értelmezésének lehetőségei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 3. pp. 185-210. (2010)

Feuerstein Reuven; Falik Louis H.; Bohács Krisztina: A közvetített szolilokvia: a nyelv és a kommunikáció mediációja a belső beszéden keresztül. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 2. pp. 97-118. (2010)

Jancsák Csaba: Pusztai Gabriella: A társadalmi tőke és az iskola – Kapcsolati erőforrások hatása az iskolai pályafutásra : Új Mandátum, 2009. 271 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 1. pp. 91-93. (2010)

Koltay Tibor: Az új média és az írástudás új formái. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 4. pp. 301-309. (2010)

Kéri Katalin: Az egyetemes neveléstörténet tág értelmezése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 3. pp. 265-276. (2010)

Margitics Ferenc: A szülői bánásmód hatása az iskolai erőszakkal kapcsolatban előforduló magatartásmintákra. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 3. pp. 211-238. (2010)

Pethő Villő: Nobik Attila és Pukánszki Béla (2010, szerk.): Normalität, Abnormalität und Devianz: Gesellschaftliche Konstruktionsprozesse und ihre Umwälzungen in der Moderne [Normalitás, abnormalitás és deviancia a neveléstudomány szemével] : Erziehung in Wissenschaft und Praxis. Band 7. : Peter Lang, Frankfurt am Main, 270 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 4. pp. 355-358. (2010)

Petrás Ede: Az alföld átalakuló főiskolahálózata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 1. pp. 73-89. (2010)

Pápay György: Boros János: Filozófia! : Iskolakultúra könyvek 34. Veszprém, 2009. 96 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 3. pp. 280-282. (2010)

Revákné Markóczi Ibolya: A 9–10 éves tanulók természettudományos problémamegoldó stratégiájának vizsgálata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 1. pp. 53-71. (2010)

Szenczi Beáta: Olvasási motiváció: definíciók és kutatási irányok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 2. pp. 119-147. (2010)

Szolár Éva: A felsőoktatás reformja és a Bologna-folyamat Magyarországon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 3. pp. 239-263. (2010)

Takács István Károly: Hoffmann Zsuzsanna: Antik nevelés : Iskolakultúra, Veszprém, 2009. 188 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 2. pp. 181-182. (2010)

Tóthné Kosztin Beáta: A „vízkörforgás” fogalom fejlődésének vizsgálata 2. és 4. osztályos tanulók körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 2. pp. 167-180. (2010)

Ugrai János: Érvek és érdekek hálójában – Vita Bécsben a szaktanári rendszer bevezetéséről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 1. pp. 35-51. (2010)

Zentai Gabriella: A rendszerező képesség fejlődése 4–8 éves életkorban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 1. pp. 5-34. (2010)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 28. 17:33:48 CET.