Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: csoportosítás nélkül | Kötet | Szám
Találatok száma: 20.

Biró Zsuzsanna Hanna: A magyar neveléstudományi kommunikáció jellemzői (1997–2006) : összehasonlító tudományszociológiai elemzés, avagy kísérlet egy nemzetközi kutatás adaptációjára. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 1. pp. 49-76. (2009)

Fényes Hajnalka: Nemek szerinti iskolai eredményesség és a férfihátrány hipotézis. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 1. pp. 77-101. (2009)

Gönczy László: Kodály-koncepció: a megértés és alkalmazás nehézségei Magyarországon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 2. pp. 169-185. (2009)

Janurik Márta; Pethő Villő: Flow élmény az énekórán: a többségi és a Waldorf-iskolák összehasonlító elemzése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 3. pp. 193-226. (2009)

Józsa Krisztián; Steklács János: Az olvasástanítás kutatásának aktuális kérdései. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 4. pp. 365-397. (2009)

Kelemen Elemér: Donáth Péter: Oktatáspolitika és tanítóképzés Magyarországon. 1945–1960. : Trezor Kiadó, Budapest, 2008. 558 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 2. pp. 187-189. (2009)

Kelemen-Molitorisz Anikó: Szakközépiskolás tanulók olvasásistratégia-használatának felmérése a MARSI kérdőívvel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 3. pp. 287-313. (2009)

Kinyó László: Nemzetközi és magyarországi állampolgáriműveltség-kutatások. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 4. pp. 399-425. (2009)

Kluknavszky Ágnes; Tóth Zoltán: Tanulócsoportok levegőszennyezéssel kapcsolatos fogalmainak vizsgálata szóasszociációs módszerrel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 4. pp. 321-342. (2009)

Lakatosné Török Erika; Kárpáti Andrea: Az informatikai kompetencia, a pedagógiai gyakorlat és az innovációs sikeresség összefüggései az Európai Digitális Tananyagportál magyar kipróbálói csoportjában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 3. pp. 227-259. (2009)

Molnár Pál: Számítógéppel támogatott együttműködő tanulás online közösségi hálózatos környezetben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 3. pp. 261-285. (2009)

Molnár Éva: Az önszabályozás értelmezései és elméleti megközelítései. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 4. pp. 343-364. (2009)

Németh András: Wolfgang Brezinka: Pädagogik in Österreich. Die Geschichte des Faches an den Universitäten von 18. bis zum Ende des 20. Jahrhunderts : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 4. pp. 429-431. (2009)

Némethné Tóth Ágnes: Tanári attitűdök és inkluzív nevelés. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 2. pp. 105-120. (2009)

Pintér Henriett: Az írásbeli szövegalkotás: út a tudáshoz. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 2. pp. 121-146. (2009)

Szabó Sóki László: A magyar oktatófilm története a kezdetektől 1931-ig. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 1. pp. 29-47. (2009)

Szolár Éva: A Bologna-folyamat kritikai fogadtatása a felsőoktatás-kutatás irodalmában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 2. pp. 147-167. (2009)

Szolár Éva: Kehm, B. M., Huisman, J. és Stensaker, B. (szerk.): The european higher education area: perspectives on a moving target [Az Európai Felsőoktatási Térség, mint mozgó célpont] : Sense Publishers, Rotterdam, Boston, Taipai. 2009. 344 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 3. pp. 315-317. (2009)

Szolár Éva: Zajda, J. (szerk.): International handbook on globalization, education and policy research: global pedagogies and policies : Springer, Netherlands, 2005. 827 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 4. pp. 427-428. (2009)

Vámos Ágnes: A két tanítási nyelvű iskolák tankönyv- és taneszközellátottsága és ennek hatása a tannyelvpedagógiára. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 1. pp. 5-27. (2009)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 19. 15:49:18 CEST.