Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 38.

Az MTA Pedagógiai Bizottsága országos neveléstudományi konferenciáinak rendszere. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 377-378. (2000)

Mennyiségi ajánlások az akadémiai doktori eljárás iránti kérelemhez : a Pedagógiai Bizottság által elfogadott melléklet a doktori eljárás szabályaihoz. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. p. 379. (2000)

Alderson Charles J.; Grezsu Katalin: Teljesítményszintek az angol érettségi kipróbálásán. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 423-458. (2000)

Bukta Katalin: Bárdos Jenő: Az idegen nyelvek tanításának elméleti alapjai és gyakorlata : Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest. 2000. 300 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 115-118. (2000)

Crombrugge Hans van: Schleiermacher a családról és a nevelésről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 3-15. (2000)

Csapó Benő: Utószó a Magyar Pedagógia századik évfolyamához. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 531-533. (2000)

Csapó Benő: A tantárgyakkal kapcsolatos attitűdök összefüggései. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 343-366. (2000)

Csíkos Csaba: Investing in Education. Analysis of the 1999 World Education Indicators : OECD, Paris, 2000. 192 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 118-119. (2000)

Depaepe Marc; Buyse Raymond: A kísérleti pedagógia, reformpedagógia és a pedagógiai gyakorlat : gondolatok ezek kölcsönös kapcsolatáról, Jozef Emiel Verheyen Zavertum-i és Gent-i kísérleti iskolájának példája alapján (1923–1940). In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 17-32. (2000)

F. Lassú Zsuzsa; Elekné Szarvas Anett: Jane Elliott nyomában – az előítéletek csökkentése a tanárképzésben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 227-242. (2000)

Felkai László: Gróf Zichy János, a kultuszminiszter. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 53-58. (2000)

Fűzné Kószó Mária: Joy Palmer és Philip Neal: A környezeti nevelés kézikönyve : második, javított és bővített kiadás : Körlánc Egyesület, Budapest, 2000. 231 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 521-524. (2000)

Kelemen Elemér: Jelentés az MTA Pedagógiai Bizottsága Neveléstörténeti Albizottsága 2000. évi tevékenységéről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 529-530. (2000)

Kelemen Elemér: Jelentés az MTA Pedagógiai Bizottsága Neveléstörténeti Albizottsága tevékenységéről (1996-1999). In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 121-124. (2000)

Kelemen Elemér: Oktatásügyi változások Kelet-Európában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 315-330. (2000)

Kelemen Elemér: Zibolen Endre neveléstörténeti munkássága. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 97-104. (2000)

Kontra József: A kreativitás és a matematikai teljesítmény minősítő értékelése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 249-273. (2000)

Kovács Etele: A testnevelő tanárok véleménye a kibocsátó intézmény képző munkájáról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 499-520. (2000)

Ladányi Andor: Zibolen Endre tevékenysége a szervezett felsőoktatás-elméleti kutatások megindítása terén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 105-111. (2000)

Lénárd Sándor; Rapos Nóra: A felsőoktatás modernizálásának néhány tendenciája. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 33-51. (2000)

Marton Ferenc: Variatio est mater studiorum. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 127-140. (2000)

Molnár László: Robert B. Cairns, Glen H. Elder, Jr. és E. Jane Costello (szerk): Developmental Science : Cambridge University Press, Cambridge 1996. 291 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 243-245. (2000)

Montgomery A. Y.; Molnár Edit Katalin: Technikák és eszközök a tanulói feladatok és dolgozatok automatizált értékelésére. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 459-472. (2000)

Nagy József: Összefüggés-megértés. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 141-185. (2000)

Nagy Lászlóné: Analógiák és az analogikus gondolkodás a kognitív tudományok eredményeinek tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 275-302. (2000)

Nagy Péter Tibor: Iparos-tanonc oktatáspolitika az irányított gazdaság születésének évtizedeiben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 79-96. (2000)

Nikolov Marianne: Kódváltás pár- és csoportmunkában általános iskolai angolórákon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 401-422. (2000)

Németh András: Nemzetközi tudományfejlődési és recepciós tendenciák a század első hazai pedagógiai lexikonjaiban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 187-207. (2000)

Nóbik Attila: Kísérlet a gyermekkép fogalmának meghatározására : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 367-376. (2000)

Pásku Judit; Münnich Ákos: Az extrakurrikuláris oktatás nem specifikus hatásai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 59-77. (2000)

Sikné Lányi Cecília: 12–14 éves tanulók számítógép használata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 331-342. (2000)

Szabó Ildikó; Falus Katalin: Politikai szocializáció közép-európai módra a magyar sajátosságok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 383-400. (2000)

Szekszárdi Júlia: A serdülők erkölcsi szocializációja : útkeresés a labirintusban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 473-498. (2000)

Sándor Sára: Loïc Chamel: Le pasteur Oberlin : Presses Universitaires de France, 1999. 124 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 113-115. (2000)

Varga Gábor: Dr. Harsányi András (1914-1966); Baráth Béla: Martonfalvi György munkásságának jelentősége... : a Debreceni Teológiai Egyetem Harsányi Alapítványának Kiadványai, Debrecen, 2000. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. p. 525. (2000)

Vígh Dániel: Szakközépiskolai oktatók a multimédiás tananyagokról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 209-225. (2000)

Zrinszky László: A pedagógia (és a pedagógusok) normaproblémája. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 303-313. (2000)

Zsolnai Anikó: Gian Vittorio Caprara és Daniel Cervone: Personality: Determinants, Dynamics, and Potentials : Cambridge University Press, Cambridge, 2000. 488 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 526-527. (2000)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 28. 21:21:27 CET.