Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: csoportosítás nélkül | Kötet | Szám
Találatok száma: 93.

Néhány adat folyóiratunkról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 129-130. (1972)

A Pedagógiai Bizottság tagjai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. p. 265. (1972)

Szerzőink. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. p. 131. (1972)

Szerzőink. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. p. 265. (1972)

Szerzőink. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. p. 393. (1972)

A neveléstörténeti kutatások koordinálása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 263-265. (1972)

Abrudbányay János: Az osztályban és a napköziben folyó oktató-nevelő munka összhangja. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 32-44. (1972)

Ancsel Éva: Tézisek a közösségi nevelésről : az MTA Pedagógiai Bizottsága Neveléselméleti Albizottsága 1971. április 16-án tartott ülésén került sor ,,A közösségi nevelés elméletének és gyakorlatának időszerű kérdései" című téma megvitatására. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 128-129. (1972)

Arató Endre: A nemzeti hovatartozás problémája a művelődéstörténetben : a Comenius származásáról folytatott vitához. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 363-367. (1972)

Arsen'ev A. M.; Korol'ev F. F.; Komár Károly: A marxista-leninista pedagógia metodológiai problémái : a pedagógiai kutatások empirikus és elméleti szintjeinek összefüggései. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 198-204. (1972)

Baksa József: Közösségi nevelés az általános iskolában : Módszertani tapasztalatok. szerkesztette Hunyady Györgyné. Budapest, 1970. Tankönyvkiadó. 344 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 105-107. (1972)

Balázs Béla: A modellprogramozási rendszer jellemzői. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 45-53. (1972)

Bellegrate Bruno M.: Bruno M. Bellerate cikke a Makarenko-kutatásról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 97-99. (1972)

Bellerate Brtjno M.: Makarenko-bibliográfia : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. p. 92. (1972)

Bernolák Éva: Egy vallásszociológiai vizsgálat anyagából. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 443-454. (1972)

Brezinka Wolfgang: Nyugatnémet szerző tanulmánya a nevelés fogalmáról : Wolfgang Brezinka: Über Erziehungsbegriffe. Eine kritische Analyse und ein Explikationsvorschlag. Zeitschrift für Pädagogik, 1971. 567—615. old. : [folyóirat-cikkismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 462-470. (1972)

Bábosik István: A beállítódás pszichológiája : Szerkesztette és a bibliográfiát összeállította: Molnár István Budapest, 1971. Akadémiai Kiadó. 405 oldal [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 473-474. (1972)

Bán Ervin: A tagozatos általános iskolai nyelvtanítás előnyei és vitás kérdései. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 334-340. (1972)

Bólyai Imréné: Riforma Della Scuola. 1971. XVII. évfolyam 1-12-sz. : [folyóiratszemle]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 457-461. (1972)

Bólyai Imréné: A marxista nevelés története - olasz szerzőtől : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 81-84. (1972)

Csoma Gyula: A szabadidő szerkezete és a felnőttoktatás. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 143-171. (1972)

Daróczy Sándor; Nagy Jánosné; Göndöcs Károly: Kandidátusi értekezések vitái. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 256-262. (1972)

Dobicz János: Az Országos Pedagógiai Könyvtár és Múzeum új információs anyagai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. p. 130. (1972)

Féjja Sándor: Filmismeretterjesztés visszacsatolással. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 172-178. (1972)

Földes Éva: Kommunista tudós a francia Panthéonban : Paul Langevin születésének századik évfordulóján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 358-363. (1972)

Földes Éva: Új távlatok előtt a neveléstudomány : [vezércikk - MSZMP Központi Bizottságának az állami oktatás helyzetéről és fejlesztésének feladatairól hozott júniusi határozata]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 403-404. (1972)

Golnhofer Erzsébet: Walter Fuchs: Az új tanulási módszerek : Budapest, 1971. Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó. 315 oldal [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 242-244. (1972)

Halász Imre: Die Struktur des Kollektivs in sozialpsychologischer Sicht (A közösség struktúrája szociálpszichológiai szempontból) : Tanulmánygyűjtemény. Szerkesztette Manfred Vorwerg. Berlin, 1970. VEB Deutscher Verlag der Wissenschaften. 192 oldal [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 244-247. (1972)

Halász Imre: Haagmann, Hans Günter: Zur Didaktik des Fernunterrichts (A távoktatás didaktikája) : Stuttgart, 1970. Ernst Klett Verlag. 199 oldal. [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 119-120. (1972)

Hartai Éva: Dyer, C., Brown, R., Goldstein, E. D.: School. Libraries. Theory and Practice (Iskolai könyvtárak. Elmélet és gyakorlat) : London, 1970, Clive Bingley, 181 oldal. [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 116-118. (1972)

Hodinka László: Montessori, Maria: Pédagogie scientifique (Tudományos pedagógia). 1. kötet: La maison des enfants (A gyermekek háza). 2—3. kötet: Éducation élémentaire (Elemi oktatás). Paul Lapie bevezetésével, R. Cromwell fordításában : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 120-122. (1972)

Hodinka László: Schenk-Danzinger, Lotte: Schuleintrittsalter, Schulfahigkeit und Lesereife : Az iskolába való belépés ideje, az iskolára való alkalmasság és az olvasásra érettség : Stuttgart, 1970., Verlag E. Klett. 68 oldal. Második kiadás : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 380-382. (1972)

Illés Lajosné: Szovetszkaja Pedagogika 1970. 11—12. és 1971. 1—9. szám. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 231-237. (1972)

Illés Lajosné: A szocialista országok oktatásügyének közös vonásai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 84-92. (1972)

Jáki László: Adalékok a Magyar Pedagógia (1892-1947) történetéhez. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 54-63. (1972)

Jóború Magda: Philip H. Coombs: Az oktatás világválsága. Rendszerelemzés : Budapest, 1971. Tankönyvkiadó. 224 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 100-102. (1972)

Józsa Ödön; Szabolcsi Szabolcs: Oktatási rendszerünk területi különbségei és a továbbtanulási arányok alakulása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 15-22. (1972)

Kapronczay Károly: Kwartalnik Pedagogiczny. 1970. 3-4. és 1971. l-2.sz. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 368-372. (1972)

Karšai František; Nezdobová Hana; Bacová Marta: Neveléstörténeti kutatások Szlovákiában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 223-230. (1972)

Király Gyula: A felsőoktatási Pedagógiai Akadémia előadásai : Hat kötet. Szerkeszti Palovecz János : Budapest, 1971. Felsőoktatási Pedagógiai Kutatóközpont kiadása : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 107-110. (1972)

Kislégi Nagy Dénes: Két Durkheim-mű. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 341-352. (1972)

Kiss Lajos: Henri Wallon: Válogatott tanulmányok : a válogatást készítette és a bevezető tanulmányt írta Mérei Ferenc : Budapest, 1971. Gondolat Kiadó. 376 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 471-473. (1972)

Kiss Tihamér: Klein Sándor: Kísérlet egy új típusú intelligencia-teszt kialakítására : Pszichológia a gyakorlatban. 17. szám. Budapest, 1970. Akadémiai Kiadó, 703 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 251-253. (1972)

Kiss Tihamér: Mit olvasnak szabad idejükben a gimnazisták? In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 323-333. (1972)

Kiss Tihamér: Rókusfalvy Pál, Povázsai Éva, Sipos Kornél, Halmi György: Az affektivitás vizsgálata. A Lüscher-teszt alkalmazási lehetőségei és standardizálása : Budapest, 1971. Akadémiai Kiadó. 171 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 112-113. (1972)

Kiss Tihamér: Vigotszkij, L. Sz.: A magasabb funkciók fejlődése : Budapest, 1971. Gondolat Kiadó. 442 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 122-124. (1972)

Kiss Árpád: Kovács Máté: 1906-1972. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 455-456. (1972)

Kozma Tamás: Az oktatáspolitika és a neveléstudomány viszonya Svédországban : portrévázlat Torstén Husénról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 210-223. (1972)

Kozma Tamás: International Review of Education : 1970. 4. szám, 1971: 1—2. szám. [folyóiratszemle]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 93-96. (1972)

Körmöczi László: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József Nominatae. Sectio Paedagogica et Psychologica : Szerkesztette Ágoston György és Duró Lajos : Szeged, 1971. 14. kötet. 198 oldal : [folyóiratszemle]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 385-387. (1972)

Köte Sándor: A marxista pedagógia története dokumentumokban : Második kötet. Összeállította, a magyarázatokat és jegyzeteket írta Vág Ottó : Budapest, 1971. Tankönyvkiadó. 462 oldal : [könyvismertető]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 478-480. (1972)

Lőrincz Gyuláné: Tanulóink közösségi eszményéről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 23-31. (1972)

M. Nádasi Mária: Ágoston György, Nagy József, Orosz Sándor: Méréses módszerek a pedagógiában : ,,Eredménymérés az iskolában" Budapest, 1971. Tankönyvkiadó. 371 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 375-377. (1972)

Maróti Andor: Antonina Kloskowska: Tömegkultúra. Kritika és védelem : Budapest, 1971. Közgazdasági és Jogi Kiadó. 345 oldal. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 110-111. (1972)

Mihály Ottó: A marxista nevelésfilozófiáról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 275-296. (1972)

Mészáros István: Comenius és a sárospataki kollégium anyanyelvi osztálya. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 185-197. (1972)

Nagy Istvánné: A munkalap az oktatás korszerű eszközeinek rendszerében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 423-431. (1972)

Nagy Sándor: Az oktatás korszerűsítésével kapcsolatos kutatás két fázisa. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 11-14. (1972)

Nagy Sándor: Időszerű gondolatok Nagy László pedagógiájában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 405-413. (1972)

Nagy Sándor: Szarka József: A nevelési tapasztalat : Budapest, 1971. Akadémiai Kiadó. 138 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 373-375. (1972)

Náhlik Zoltán: Romániai neveléstörténeti kutatások. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 78-81. (1972)

Pereczes István: Primenenie èvm v učebnom processe (Elektronikus számítógépek az oktatási folyamatban) : Szerkesztette A. I. Berg. Moszkva, 1969. 248 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 118-119. (1972)

Polišenský Josef; Földes Éva: Comenius, Magyarország és az európai politika a XVII. században. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 179-184. (1972)

Puṣcaṣ Petre: Kutatások és eredmények Romániában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 352-353. (1972)

Puṣcaṣ Petre: Stefan Bȃrsănescu : Pagini nescrise din istoria culturii Romȃneṣti. Sec. X-XVI. : (Megíratlan lapok a román művelődés történetéből. X—XVI. század) : Bukarest, 1971. Editura Academiei R. S. Romania. 306 oldal. Francia és angol nyelvű összefoglalással : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 477-478. (1972)

Ravasz János: Annales Universitatis Scientiarum Budapestiensis de Rolando Eötvös Nominatae. Sectio Paedagogica et Psychologica : Budapest; 1970. I. kötet, 80 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 102-105. (1972)

Ravasz János: Dénes Magda: A neohumanizmus és a német idealizmus pedagógiája : Budapest, 1971. Tankönyvkiadó. 127 oldal. „Egyetemes Neveléstörténet" 30. füzet : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 379-380. (1972)

Rózsa Éva: Az oktatás korszerűsítésének lehetőségei az iskola-otthonban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 432-442. (1972)

Salamon Zoltán: A szociológiai felvétel módszerei : Szerkesztette Cseh-Szombathy László és Ferge Zsuzsa : Budapest, 1971. Második kiadás. 430 oldal. Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 377-379. (1972)

Salamon Zoltánné: Mérei Ferenc: Közösségek rejtett hálózata : Budapest, 1971. Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó. 402 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 476-477. (1972)

Sarkadi László: Nagy József: Az iskolafokozatok távlati tervezése. Iskolarendszerünk alapvető szerkezeti problémái : Budapest, 1970. Tankönyvkiadó. 322 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 248-251. (1972)

Simon Péterné; Bíró Viktorné: Kandidátusi értekezések vitái. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 483-484. (1972)

Simon Péterné; Pál László; Rozsnyai Istvánné; Földi Jenő: Kandidátusi értekezések vitái. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 125-127. (1972)

Simon Péterné; Vendégh Sándor; Orosz Sándor; Horváth Lajos: Kandidátusi értekezések vitái. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 388-391. (1972)

Somos Lajos: Tanítóképző intézetek tudományos közleményei : VII. kötet. Debrecen, 1970. 547 oldal : [folyóiratszemle]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 382-385. (1972)

Szabó Zoltán: Harsányi István: Az iskolai nevelés pszichológus szemmel : Budapest, 1972. Tankönyvkiadó. 214 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 474-476. (1972)

Szarka József: Lucien Sève: Marxizmus és személyiségelmélet : Budapest, 1971. Kossuth Kiadó, 490 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 238-240. (1972)

Szarka József; Széchy Éva: Pedagógiai kutatásainkról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 3-10. (1972)

Szepes Lajos: A nevelői gondolkodás fejlesztése a pedagógia oktatásában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 297-308. (1972)

Szepesi Hajnal: Voprosy teorii èstetičeskogo vospitaniâ (Az esztétikai nevelés elméletének kérdései) Szerkesztette G. Z. Apreszjan. Moszkva, 1970. 109 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 113-114. (1972)

Szilágyi Vilmos: Karl Seelmann: Zwischen 15 und 19. : 15 és 19 között. Információ a felnőttéválás szexuális és egyéb kérdéseiről. München—Basel, 1971. E. Reinhardt Verlag. 210 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. p. 247. (1972)

Takács Etel: Nyelvtani munkafüzet az általános iskolában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 414-422. (1972)

Timár István: Serdülőkről. Tanulmányok a serdülőkor pedagógiai, pszichológiai, orvosi és jogi problémáiról : Szerkesztette Havas Ottóné. Budapest, 1970. Tankönyvkiadó. 219 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 253-255. (1972)

Ujcz Pálné Orbán Magda: Bierschenk, Bernhard: Theorie und Praxis in der Oberstufe der schwedischen Grundschule = Elmélet és gyakorlat a svéd alapfokú iskola felső tagozatában : Berlin, Darmstadt, Dortmund, 1968. Schroedel Verlag, 163 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 114-115. (1972)

Ujcz Pálné Orbán Magda: Sixten Marklund, Pär Söderberg: Die neunjahrige Grundschule in Schweden. Werdegang und Organisation. = A svédországi kilencéves alapfokú iskola. Kialakulás és szervezet : Svédből fordította Ellen Gelhard : Berlin, 1969, Beltz Verlag. 124 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 115-116. (1972)

Vaskó László: A középiskolai diákbizottságok történetéhez : 1945-1948. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 64-74. (1972)

Veszprémi László: Tanulói vélemények az iskolai értékelésről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 309-322. (1972)

Vág Ottó: A Magyar óvónőképző intézetek neveléstudományi közleményei : VIII. kötet. 1971. Felelős szerkesztő: Elek László, Debrecen, 1972. 328 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 4. pp. 480-482. (1972)

Vörös László: A pszichoanalízis és modern irányzatai : A válogatást készítette, a bevezető tanulmányt és az összekötő szövegeket írta Buda Béla. Budapest, 1971. Gondolat Könyvkiadó. 480 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 240-242. (1972)

Ábent Ferenc: Bizottsági és albizottsági ülések. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 392-393. (1972)

Ágoston György; Clausse Arnould: Az. "optimista" technicizmus jelentkezése a pedagógiai filozófiában : Arnould Clausse nézetei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 2. pp. 204-210. (1972)

Čurić Radoslav: Pedagógiai könyvkiadás Jugoszláviában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 1. pp. 75-78. (1972)

Ȃrnatovskaȃ V. E.; Grigor'ev V. K.: Pedagógusképzés a szovjet pedagógiai főiskolákon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (72) 3. pp. 353-358. (1972)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 20. 10:49:07 CEST.