Iskolakultúra című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: csoportosítás nélkül | Kötet | Szám
Találatok száma: 217.

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 108-111. (1999)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (9) 2. pp. 120-128. (1999)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 119-124. (1999)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 113-121. (1999)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 127-129. (1999)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 199-209. (1999)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 137-139. (1999)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 128-129. (1999)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 114-128. (1999)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 115-120. (1999)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 117-127. (1999)

Zalán: Lapvég. In: Iskolakultúra, (9) 1. p. 112. (1999)

Adey Philip: Gondolkodtató természettudomány : a természettudomány, az általános gondolkodási képesség kapuja. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 33-45. (1999)

Adorján Ferencné: A teknős tartja a hátán a világot. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 92-95. (1999)

Adorján Richárd: Költségeink haszna, avagy haszontalanságunk költségei : költség-haszon elemzés az oktatás területén: egy kecskeméti iskolaépítési példa. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 11-22. (1999)

Andor Mihály: A kétféle diploma. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 46-54. (1999)

Andor Mihály: A könyv mint a kulturális tőke mutatója. In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 62-70. (1999)

Arató László: Mikszáth, a nagymester. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 20-28. (1999)

Arday István: Környezetvédelem a földrajz tanításában. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 80-91. (1999)

Aszalós János: A korrupcióról. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 76-85. (1999)

B. Fejes Katalin: Egy mondatszerkezet-típus használata a Természetismeret 6. (Fizika és kémia) című tankönyv szövegében. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 76-78. (1999)

Bagu Balázs: Reformpedagógiai törekvések Kárpátalja magyar iskoláiban. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 87-91. (1999)

Bajomi Iván: Az elsőbbséget élvező oktatási körzetek Franciaországban. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 115-117. (1999)

Balogh Lídia: Pósa bácsi postája. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 103-109. (1999)

Balázs Éva: Területi tervezés a közoktatásban. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 52-66. (1999)

Bednanics Gábor: Ambivalenciák filozófusa : új könyv Descartes-ról. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 101-103. (1999)

Bednanics Gábor: Mit jelent "olvasni"? In: Iskolakultúra, (9) 2. pp. 98-103. (1999)

Bence Erika: Szerb Antal Magyar irodalomtörténetének 19. század-képe. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 57-70. (1999)

Benkes Réka; Vass László: Gutenbergtől a Neumann-univerzum felé : a Magyar Elektronikus Könyvtár és a Sulinet. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 77-80. (1999)

Benkes Réka; Vass László: Kogníció és hipermediális kommunikáció : informatika és honismeret. In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 83-92. (1999)

Benkes Valéria; Vass László: Fizika felkészítő - digitálisan. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 90-93. (1999)

Benkes Zsuzsa: A tankönyvi szövegek tipografizálásával kapcsolatos kreatív gyakorlat. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 81-86. (1999)

Berta Tibor: Az anyanyelv hatásának tükröződése a spanyol névszórendszerben a magyar tanulóknál. In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 98-103. (1999)

Bogdanoviç Nebojsa; Verbiç Srdjan: Hallgatói kutatási programok : a tehetséges hallgatók képzésének legjobb módja. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 83-85. (1999)

Bogoly József Ágoston: A magyar nyelv mondatainak megértési modellje : a kognitív tudomány és a kísérleti pszicholingvisztika interpretációs elméleteinek komparatisztikája. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 3-13. (1999)

Bogoly József Ágoston: A reflektált intertextuális olvasásmód kiterjesztése : Karl Mannheim művéről a szövegközöttiség és a kánonképződés elméleti nézőpontjából. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 70-78. (1999)

Bohár András: Kultúrkritika és esztétikai konzervativizmus. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 106-108. (1999)

Bohár András: Kultúrkritika és esztétikai konzervativizmus. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 134-136. (1999)

Boldizsár Ildikó: A BIT-agyú gyerekek és a mese. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 69-71. (1999)

Bonifert Domonkosné: Bemutatjuk a szegedi fizikatankönyveket. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 70-71. (1999)

Budai Ilona: A néphagyomány szerepe a pedagógiai munkában. In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 102-106. (1999)

Báthory Zoltán: Természettudományos nevelésünk - változó magyarázatok. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 46-54. (1999)

Bóta Margit: Tehetségnevelés: a család szerepe és kapcsolata az iskolával. In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 89-93. (1999)

Bóta Margit; Dávid Imre: Az érem két oldala : tanári és tanulói vélemények a tehetségről. In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 14-23. (1999)

Cs. Czachesz Erzsébet: Az olvasásmegértés és tanítása. In: Iskolakultúra, (9) 2. pp. 3-15. (1999)

Csapó Benő: Az értelmi képességek fejlesztésének történelmi-társadalmi kontextusa. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 3-15. (1999)

Csapó Benő: Természettudományos nevelés: híd a tudomány és a nevelés között. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 5-17. (1999)

Csekő Ernő: Az érettségiről - 1902-ben. In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 110-112. (1999)

Csikós Csaba: Eretnek gondolatok a filozófiáról. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 39-46. (1999)

Csillag Ferenc: "Belülről és kívülről" : mai szemmel egy tizenöt évvel ezelőtti zenepedagógiai oktatási kísérletről. In: Iskolakultúra, (9) 2. pp. 59-68. (1999)

Csoma Gyula: Kihívások és funkciók : teoretikus kommentár Durkó Mátyás új könyvéhez. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 61-65. (1999)

Csorba Csaba: Honismereti tankönyvek. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 116-119. (1999)

Csányi Erzsébet: Mese-beszéd: önreflexióaz antik regényben. In: Iskolakultúra, (9) 2. pp. 89-92. (1999)

Csíkos Csaba: Nem-paraméteres statisztikai módszerek alkalmazási lehetőségei a pedagógiai kutatásban. In: Iskolakultúra, (9) 2. pp. 113-119. (1999)

Csősz József: Iskolakultúra - olvasáskultúra. In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 106-108. (1999)

Danka Krisztina: A "Kérdés" és a "Felelet" embere : hindu mitológiai elemek Szabó Lőrinc és Weöres Sándor költészetében. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 79-90. (1999)

Deák Ferenc: Gnóthi szeauton. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 88-96. (1999)

Dér Katalin: Értelmezéstani elvek a Bibliában. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 96-103. (1999)

F. Dárdai Ágnes: Tankönyvelemzési modellek a nemzetközi tankönyvkutatásban. In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 44-53. (1999)

Fodor László: Jegyzetek az interkulturális nevelésről. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 91-99. (1999)

Fábry Béla: Átalakulás Fóton. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 96-100. (1999)

Fáy László: Rendhagyó filozófiaóra IV. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 47-61. (1999)

Fóris Ágota: Egy olasz nyelvészeti antológiáról. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 106-108. (1999)

Fóris Ágota: A Galilei-per megítélése. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 20-28. (1999)

Fóris Ágota: Tudománytörténeti remeklések. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 71-74. (1999)

Fóris Ágota: A rendkívüli és az átlagos elme. In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 112-114. (1999)

Földesi Tamás; Földesy Gyöngyi: Az emberi jogok dilemmái. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 3-11. (1999)

Füle Sándor: Az iskolai napközi otthonok 20. századi fejlődése. In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 54-60. (1999)

Füllér Gizella: Tehetséggondozás korai gyermekkorban?! In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 32-38. (1999)

G. Havas Katalin: Gondolkodni kell tanítanunk! In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 76-80. (1999)

Garai Zsolt: Az oktatási mező és játékosai. In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 87-89. (1999)

Gecsei Kolos: A nemi nevelés koncepciói a századelőn. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 118-124. (1999)

Gintli Tibor: A szent Lehetetlenség. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 92-95. (1999)

Gordon Győri János: A közvetlen gondolkodási készség-fejlesztés pedagógiája az elmúlt évtizedek nemzetközi gyakorlatában. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 16-35. (1999)

Györffy Miklós: A költő és hazája : Thomas Bernhard és Ausztria. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 151-155. (1999)

Gáspár Csaba László: A személy megismeréséről : kísérlet a hit-szeretet-remény filozófiai rekonstrukciójára. In: Iskolakultúra, (9) 2. pp. 16-29. (1999)

Géczi János: Egy szempont a biológia-tankönyvek szövegének és illusztrálásának vizsgálatához. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 55-69. (1999)

Gócza Anita: Menuhin-program a toleranciáért. In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 108-109. (1999)

Gút Erika: A nyugati fríz kisebbség túlélési esélyei Hollandiában. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 101-104. (1999)

H. Nagy Péter: Az Ady-líra poétikai dilemmái : alakulástörténeti vázlat. In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 70-82. (1999)

H. Nagy Péter: Szociális struktúrák - az önépítés alakzatai : a társadalom és a jog autopoietikus felépítése. In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 80-86. (1999)

H. Nagy Péter: Szociális struktúrák mint az önépítés alakzatai : a társadalom és a jog autopoietikus felépítése. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 125-131. (1999)

Hajda Balázs: A hazai Foucault-recepció lehetőségei. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 108-110. (1999)

Halmai Tamás: Az elhagyott horizont. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 111-113. (1999)

Halmai Tamás: Műfajelmélet helyett: műfajelméleti gondolkodás. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 80-82. (1999)

Halász Gábor: A pedagógusok továbbképzése: az oktatásfejlesztés eszköze. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 108-117. (1999)

Hobson Art: Releváns fizikát mindenkinek! : társadalmi témák a fizikában. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 108-113. (1999)

Hoffmann Rózsa: A minőségbiztosítás konfliktusai az iskolavezetésben. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 100-107. (1999)

Honffy Pál: Két könyv a szépről. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 69-71. (1999)

Horváth Szilárdné: Amiben világelsők vagyunk : az Internet iskolai, oktatási felhasználása. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 124-127. (1999)

Huszár Zsuzsanna: Hogyan építsünk tanösvényt? In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 105-106. (1999)

Illés Jenő: A Dózsa György című dráma és a Dózsa-alak Illyés Gyula életművében. In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 66-69. (1999)

Iványi Jozefa: A Bauhaus pedagógiájáról. In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 33-41. (1999)

Iványi Jozefa: A Bauhaus pedagógiájáról. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 94-102. (1999)

Juhász Erika; Márkus Edina: Természettudományos tévképzetek iskolai vizsgálata. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 97-103. (1999)

Józsa Krisztián: Mi alakítja az énértékelésünket fizikából? In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 72-80. (1999)

Kamarás István: Mikor lőhető le a zongorista? : a művészeti értékközvetítés erkölcsi dilemmái. In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 71-79. (1999)

Kapcsáné Németi Júlia; Szabó Imre: Az értelmi fogyatékos tanulók iskolai nevelése : az Ember és Társadalom műveltségterület jelentősége. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 36-45. (1999)

Karikó Sándor: Az "ifjúság" elvétele vagy trónra emelése? In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 10-19. (1999)

Karikó Sándor: A nevelésfilozófia polgárjogáért. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 104-105. (1999)

Keresztes György: Középiskolai filozófia oktatási kísérlet Törökbálinton. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 179-184. (1999)

Kiss Antal: Arany János moza-ikon : (Sóhajversek...?). In: Iskolakultúra, (9) 2. pp. 93-97. (1999)

Kiss Judit; Péntekné Weinelt Beáta; Török Gábor: Adalékok a szombathelyi középiskolások mozgókép-kultúrájához. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 161-165. (1999)

Kiss Tihamér: Erkölcsi személyiséggé fejlesztés óvodai és iskolai foglalkozásokon. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 23-31. (1999)

Kocsis Mihály: Weszely Ödön munkássága a Magyar Királyi Erzsébet Tudományegyetemen. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 114-125. (1999)

Kontra József: A matematika osztályzatok és a tanulók tantárgyhoz való viszonya. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 3-10. (1999)

Korom Erzsébet: A naiv elméletektől a tudományos nézetekig. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 60-71. (1999)

Kovács Imre: Ének-szóval. In: Iskolakultúra, (9) 11. p. 107. (1999)

Krausz Katalin: Művészet és freudizmus. In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 26-32. (1999)

Krausz Katalin: Művészet és freudizmus. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 111-117. (1999)

Kéri Katalin: Az írott szó csendes birodalma : könyvek és könyvtárak a középkori iszlám világban. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 29-41. (1999)

Kéri Katalin: Medreszék a középkori iszlám világban. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 29-39. (1999)

Kókay György: Neveléstudomány a felvilágosodás korában. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 67-68. (1999)

Kós Krisztina: Az elmélet metamorfózisa. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 83-84. (1999)

Köteles Sándor: Az MVM Rt. bemutatóterme. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 114-116. (1999)

Kőszegi Bertalanné: Differenciálás csoportmunkában alsós matematika órákon. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 75-78. (1999)

L. Erdélyi Margit: A kultúraközvetítés lehetőségei filológiai szakon: új szlovákiai hungarológiai műhely. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 112-116. (1999)

L. Erdélyi Margit: A kultúraközvetítés lehetőségei filológiai szakon: új szlovákiai hungarológiai műhely. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 129-133. (1999)

Lakatos T. József: A hiány hiánya : két könyv a gyermek- és ifjúsági irodalomról. In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 104-106. (1999)

Lannert Judit; Örkény Antal; Szabó Ildikó: Európai értékek, európai orientációk: magyar középiskolások értékorientációi egy empirikus kutatás tükrében. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 3-17. (1999)

Laucsek István: Süss fel nap! In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 106-108. (1999)

Lipócziné Csabai Sarolta: Társadalmi változások ábrázolása a kortárs ifjúsági regényben. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 72-75. (1999)

Liskó Ilona: A különleges szakiskolák. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 165-170. (1999)

Loboczky János: A modern hermeneutikai filozófia és az "esztétikai nevelés". In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 57-61. (1999)

Láng Benedek: Két alkímiai fragmentum sorsáról. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 42-54. (1999)

Láng Eszter: Barangolások az északi reneszánsz útjain. In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 108-112. (1999)

Lükő István: Technikai fejlődés és társadalom. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 55-60. (1999)

Lőrincz Csongor: A retorika temporalitása : az eltévedt lovas mint intertextus. In: Iskolakultúra, (9) 2. pp. 69-81. (1999)

Lőrinczné Thiel Katalin: Maszkjáték és stílus Nietzsche és Hamvas Béla életművében. In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 49-56. (1999)

Marx György: A természettudomány tanításának új erkölcsi feladatai. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 55-59. (1999)

Mechlová Erika; Kriafalusi Dana: Információs és kommunikációs technikák a természettudományos oktatásban. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 81-82. (1999)

Mesterházi Márton: Dujuszpik... In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 102-106. (1999)

Mihály Ottó: Dilemmák és tézisek avagy tézisek a dilemmáról. In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 94-98. (1999)

Molnár Attila: Felzárkóztató program egy új módszer segítségével. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 171-173. (1999)

Molnár Gyöngyvér: A tanulás és tanítás kutatásának időszerű kérdései: milyen problémákkal foglalkozik a Learning and Instruction című folyóirat 1998-as évfolyama? In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 18-32. (1999)

Molnár László: Holnap matekóra... In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 92-95. (1999)

Molnár László: "Ukasar-urapon, aháge tokále, bulan guliba" : fejezetek a számrendszerek történetéből. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 52-59. (1999)

Molnár Renáta; Szekeres Róbert: Számok a jogban. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 188-195. (1999)

Molnár Zsuzsa: Mit tudnak a középiskolások mechanikából? In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 35-43. (1999)

Mészáros Kálmán: Egy ajánlható történelem tankönyv és munkafüzet. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 120-123. (1999)

Nagy József: Egyéniségfejlesztés. In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 3-18. (1999)

Nagy József: Oktatáspolitika: viták és távlatok. In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 24-34. (1999)

Nagy József: A kognitív készségek és képességek fejlesztése. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 14-26. (1999)

Nagy Lászlóné: Hogyan sajátították el a tanulók "Az élővilág és a környezet" témakör tananyagát? : egy fogalomfejlődési vizsgálat tanulságai. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 86-96. (1999)

Nagy Mária: Jászok világa, jászok a világban. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 101-102. (1999)

Nahalka István; Kotschy Beáta; Lénárd Sándor; Szivák Judit; Golnhofer Erzsébet; Réthy Endréné; Petriné Feyér Judit; Falus Iván; Vámos Ágnes: A pedagógusok gyakorlati, mesterségbeli tudása. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 36-75. (1999)

Nyíri András: Elitiskola, 1949-1954 : egy szociológiai kötet margójára. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 86-93. (1999)

Oláh Attila: A tökéletes élmény megteremtését serkentő személyiségtényezők serdülőkorban. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 15-27. (1999)

P. Vásárhelyi Judit: Magyarország könyvkultúrája a kezdetektől 1730-ig. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 77-79. (1999)

Papp Ferenc: Szekták - új vallási jelenségek. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 104-107. (1999)

Papp Katalin: Természettudományos nevelés a 21. században: Nemzetközi Konferencia, Szeged, 1999. június 22-25. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 3-4. (1999)

Petőfi S. János: Megjegyzések egy tankönyv globális tipográfiai struktúrájához. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 79-80. (1999)

Pléh Csaba: A konstrukcionizmus és a pszichológia. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 3-14. (1999)

Prudits Ella; Vári Erzsébet: Az egyetemes virágzás festője : Pavel Filonov (1883-1941). In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 42-48. (1999)

Prudits Ella; Vári Erzsébet: Az egyetemes virágzás festője : Pavel Filonov (1883-1941). In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 103-110. (1999)

Pukánszky Béla: Schneller István morálpedagógiai rendszere : a háromlépcsős etikai fejlődés. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 40-51. (1999)

Pál Tamás: Kooperatív iskola? : a szervezeti viselkedés fejlesztése. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 119-126. (1999)

Péczely Dóra: Az újraolvasás lehetőségei és az irodalmi kánonok. In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 95-97. (1999)

Péteri Annamária: 1848/49 mártírjai. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 112-113. (1999)

Radnóti Katalin: Tudományfilozófiai tanulmányok. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 184-187. (1999)

Reök György: Iskolapszichológiai munka a Remetekertvárosi Általános Iskolában. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 94-100. (1999)

Rozgonyiné Molnár Emma: Fizikatankönyvek anyanyelvi bírálatáról. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 72-75. (1999)

Rácz I. Péter: "mi végre az olvasás, mi végre a könyv?". In: Iskolakultúra, (9) 2. pp. 85-88. (1999)

Révész György: PARK-komputerkalauz. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 93-95. (1999)

Rózsahegyi Tiborné: A gyermekek bevezetése a filozófiába. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 96-97. (1999)

Salló László: A fiatal Babits világszemlélete. In: Iskolakultúra, (9) 2. pp. 104-107. (1999)

Sebő Péter: Lakatos Imre kísérletei a tudomány racionalitásának megmentésére. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 176-179. (1999)

Sebő Péter: A tudomány tanításáról : természettudományok a közoktatásban. In: Iskolakultúra, (9) 2. pp. 30-47. (1999)

Sebők Zoltán: Egy feledhetetlen előadás. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 108-109. (1999)

Sebők Zoltán: Lenin és a dadaizmus. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 85-90. (1999)

Sebők Zoltán: A gondolkodás hasznáról és káráról : Manfred Jochum beszélgetése Konrad Paul Liessmann bécsi filozófussal. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 62-66. (1999)

Solt Kornél: Amikor ellentmondás van egy regényben. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 27-35. (1999)

Szabó Endréné: A főváros mint iskolafenntartó. In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 19-25. (1999)

Szabó Endréné: A főváros mint iskolafenntartó. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 118-124. (1999)

Szabó Eszter: Irodalomszociológiai szempontok az irodalomtanításban és az olvasónevelésben. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 108-111. (1999)

Szabó Eszter: Irodalomszociológiai szempontok az irodalomtanításban és az olvasónevelésben. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 126-129. (1999)

Szakály Sándor: Egy sokat vitatott korszakról - szakszerűen, tárgyilagosan. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 102-103. (1999)

Szakály Sándor: Emlékképek - régi híradók : a televíziós oktatás sajátos műfaja? In: Iskolakultúra, (9) 6-7. p. 160. (1999)

Szakály Sándor: Magyarország 1944-1990. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 90-91. (1999)

Szentpéteri Márton: Régi és új összjátéka (?). In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 97-102. (1999)

Szigeti József: Az Eötvös-kollégium középiskolai kisugárzása : részletek egy visszaemlékezésből. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 67-76. (1999)

Szilvássy Orsolya: A művészetpedagógia filozófiája. In: Iskolakultúra, (9) 11. pp. 99-102. (1999)

Szirák Péter: Az olvasás "visszatérése" : hozzászólás Lőrincz Csongor A retorika temporalitása című dolgozatához. In: Iskolakultúra, (9) 2. pp. 82-84. (1999)

Szivák Judit: A kezdő pedagógus. In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 3-13. (1999)

Szoleczky Emese: Békekiállítás a Hadtörténeti Múzeumban. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 195-198. (1999)

Szoleczky Emese: Keretek és korlátok : adalékok és kontár gondolatok a testi fogyatékosok integrációjának kérdésköréhez a 20. század végének Magyarországán. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 114-119. (1999)

Szávai Márton: Nyelvjátékok, vizuális eszközökkel. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 96-100. (1999)

Szávai Márton: Nyelvjátékok, vizuális eszközökkel : a vizuális kommunikáció paradigmái az írásbeliség tükrében. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 132-137. (1999)

Szélinger Balázs: Oktatás és történelem Etiópiában. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 139-153. (1999)

Sándor Zsuzsa: Műélmény, műértés és gyermekérzékeny esztétikai-művészeti nevelés avagy az ember-lét élvezete. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 156-159. (1999)

Takács György: A katolikus társadalomkép és szociális tanítás hatása az európai jogfejlődésre. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 125-137. (1999)

Takács Gábor: Felső tagozaton vizsgáltatható szélsőérték-problémák. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 173-176. (1999)

Takács Gábor: Szimmetria a természetben. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 83-88. (1999)

Takács Gábor: A játék és a tréfa szerepe a kisiskolások matematikaoktatásában. In: Iskolakultúra, (9) 2. pp. 48-58. (1999)

Takács Gábor: A mindennapi élet matematikája. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 79-89. (1999)

Tatai Zoltán: Program a magyarországi hátrányos helyzetű cigány gyermekek társadalmi esélyegyenlőségének elősegítésére. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 48-56. (1999)

Tompa Klára: A matematika érettségi feladatbank munkálatai az Országos Közoktatási Intézet 1997-1998. évi projektjében. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 33-47. (1999)

Tompa Klára: A matematika érettségiről a reform tükrében. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 28-36. (1999)

Trencsényi László: Az alternatív pedagógiák nyomában. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 92-97. (1999)

Turai Géza: Diáknap a környezet- és egészségvédelem jegyében. In: Iskolakultúra, (9) 4. pp. 61-65. (1999)

Tétényi Csaba: Szabó Dezső Don Kisott penitencián című novellájáról. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 104-110. (1999)

Tóth Dénes: Palasovszky Ödön experimentális korszaka. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 71-76. (1999)

Tóth Tibor: Az olvasásra nevelésről. In: Iskolakultúra, (9) 1. pp. 66-68. (1999)

Tóth Zoltán: Egy kémiai tévképzet nyomában : az egyensúlyi állandó bevezetésének lehetőségei és problémái. In: Iskolakultúra, (9) 2. pp. 108-112. (1999)

Tóth Zoltán: A kémiatankönyvek mint a tévképzetek forrásai. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 103-108. (1999)

Udvardi Lakos Endre: Beszéljünk a távoktatásról. In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 80-83. (1999)

Ujváry Gábor: Volt-e alternatíva? In: Iskolakultúra, (9) 8. pp. 110-113. (1999)

V. Molnár László: Orosz tankönyvek 1848-1849 Magyarországáról. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 111-114. (1999)

Vecsey Zoltán: Érzékelés, nyelv és interpretáció : gondolatok egy angolszász filozófiai vitához. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 3-9. (1999)

Vidákovich Tibor; Cs. Czachesz Erzsébet: Az olvasásmegértési képesség fejlődése. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 60-69. (1999)

Vinczellér Katalin: A "nosztalgikus abszurd" : egy drámatörténeti kategória alternatívája. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 99-102. (1999)

Vosniadou Stella; Ioannides Christos: A fogalmi fejlődéstől a természettudományos nevelésig : egy pszichológiai megközelítés. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 18-32. (1999)

Vukovári Panna: Gyerekkrimibe öltözött irodalom. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 109-112. (1999)

Válas Péter: A Web tanítása - információszerzés a hálózaton. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 37-51. (1999)

Várnagy Elemér: Csenyéte antológia. In: Iskolakultúra, (9) 5. pp. 97-99. (1999)

Ákos Magdolna: Új-Zéland - pedagógus szemmel. In: Iskolakultúra, (9) 3. pp. 117-118. (1999)

Ősz Gábor: A Katyn-szindróma tanítási lehetőségei. In: Iskolakultúra, (9) 12. pp. 12-19. (1999)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 18. 23:38:43 CEST.