Csapodi Csaba; Koncz Levente; Csíkos Csaba: A fűrészfog-eloszlás a matematika érettségi vizsga pontszámaiban, avagy mennyire engedékenyek a javítótanárok a ponthatár körül. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (123) 2. pp. 83-96. (2023)
Csizér Kata; Fekete Imre; Szabó Fruzsina; Albert Ágnes: Kitartás és érdeklődés a nyelvtanulásban: a GRIT jelenség vizsgálata angol szakos egyetemisták körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (123) 1. pp. 3-17. (2023)
Csordás-Makszin Ágnes; Karsai István; Hamar Pál; Soós István: A Tanítási Környezetet (TE) és a Tanári Oktatási Hatásrendszert (TASCQ) vizsgáló kérdőívek magyar nyelvű adaptációja kelet-közép-európai mintán. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (123) 2. pp. 51-66. (2023)
Kis Noémi; Fejes József Balázs: Oktatási intervenció - értékes, de ritka jószág. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (123) 2. pp. 67-81. (2023)
Magyar Andrea; Habók Anita; Molnár Gyöngyvér: Számítógépes szókincsmérő teszt kisiskolás diákok részére: alkalmazhatóság, megbízhatóság, működés. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (123) 1. pp. 33-47. (2023)
Molnár Anita; Beregi Erika; Kós Katalin; Suszter László: Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (123) 1. pp. 19-32. (2023)