Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 20.

Albert B. Gábor: Történelemtankönyvek a budapesti fiú-középiskolákban Klebelsberg Kuno minisztersége idején. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 275-293. (2017)

Berta Renáta; Dombi Edina: Az iskolai zaklatás körforgása : az iskolai zaklatás és az osztálylégkör kapcsolatának vizsgálata 12-14 évesek körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 257-274. (2017)

Dobos Bianka; Pikó Bettina: A zenei teljesítményszorongás összefüggése a perfekcionizmussal és a szociális fóbiával. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 241-256. (2017)

Fűz Nóra: Iskolán kívüli színterek az általános iskolai oktatásban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 197-220. (2017)

Gordon Győri János; Halász Gábor; Endrődy-Nagy Orsolya: A pedagógiai tudásépítés kultúrája a budapesti japán iskolában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 325-344. (2017)

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit: Második évfolyamos tanulók szövegértésteljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 95-136. (2017)

Juhász Dóra: A verbális fluencia fejlődése az automatikus és a kontrollált folyamatok tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 153-169. (2017)

Ludányi Balázs; Szabó Pál: Evészavarok és az iskola : kockázati tényező vagy a megelőzés terepe? In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 73-93. (2017)

Misley Helga; Vámos Ágnes: Marketing a felsőoktatásban : weboldalak elemzési szempontrendszere a magyar és nemzetközi szakirodalom alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 4. pp. 365-380. (2017)

Molnár Gyöngyvér: A problémamegoldó és tanulási stratégiák változása 11 és 19 éves kor között : logfile elemzések. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 221-238. (2017)

Molnár Pál; Pintér Henriett; Tóth Edit: A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 4. pp. 423-449. (2017)

Nagy Gyula; Molnár Gyöngyvér: A Magyar Pedagógia folyóirat tudománymetriai elemzése : tendenciák, szerzők, társszerzőségi együttműködés. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 5-27. (2017)

Nagy Zoltán; Molnár Éva: Tanulást hátráltató, nem hatékony stratégiák és korrigálási lehetőségeik. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 4. pp. 347-363. (2017)

Pintér Henriett; Molnár Pál: A forrásokra építő tanuláscélú írás : a forrásalapú írás. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 29-48. (2017)

Pribék Ildikó Katalin; Jámbori Szilvia: A kapunyitási pánik és az észlelt társas támogatás összefüggéseinek vizsgálata szegedi egyetemisták körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 139-152. (2017)

Prihoda Gábor; Karsai István; Kövécs Tünde: Az iskolai kultúra összetevőinek kísérleti vizsgálata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 295-323. (2017)

Schwendtner Tibor: Filozófusok és hivatalnokok - megjegyzések a berlini egyetem alapításához. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 4. pp. 381-397. (2017)

Somogyvári Lajos: A hruscsovi oktatási reformpolitika magyar szereplői : az iskolai reformbizottság prozopográfiai elemzése (1958–1960). In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 171-195. (2017)

Tóth Alisa; Kárpáti Andrea; Molnár Gyöngyvér: A színpercepció és a színértelmezés online mérésének lehetőségei kisiskolás korban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 4. pp. 399-421. (2017)

Török Lilla; Szabó Zsolt Péter; Tóth László: Önakadályozás az iskolában : elméleti keretek, prevenció és mérési lehetőségek. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 49-72. (2017)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 20. 14:39:46 CEST.