Vissza |
Boreczky Ágnes: Németh András (2010): Emberi idővilágok. Pedagógiai megközelítések : Gondolat Kiadó, Budapest. 168 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 184-186. (2011)
Bárdos Jenő: Gergely A. Dávid (2011): Linking Euro Examinations to the Common European Framework of Reference : A Full Report. Euro Examination Centre, Budapest, 84 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 3. pp. 251-254. (2011)
Fejes József Balázs: A tanulási motiváció új kutatási iránya: a célorientációs elmélet. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 1. pp. 25-51. (2011)
Fényes Hajnalka: Engler Ágnes (2011): Kisgyermekes nők a felsőoktatásban : Gondolat Kiadó, Budapest. 319 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 4. pp. 333-335. (2011)
Gál Attila: Aila-Leena Matthies és Ehrenhard Skiera (2011, szerk.): Finnország művelődési és oktatási rendszere : Gondolat Kiadó, Budapest, 301 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 3. pp. 254-256. (2011)
Habók Anita: A tanulás tanulásának vizsgálata általános iskolások körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 3. pp. 207-224. (2011)
Horváth H. Attila: Géczi János: Sajtó, kép, neveléstörténet. Tanulmányok : Veszprém, Budapest, Iskolakultúra, 2010. 220 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 1. pp. 105-107. (2011)
Kasik László: A szociálisérdek-érvényesítés néhány dimenziójának működése és érzelmi háttere 8–18 évesek körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 141-181. (2011)
Kovács Krisztina: A néptanítói szakmásodás alakulása két dualizmus kori neveléstan-könyv tanítóképének elemzése tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 4. pp. 289-311. (2011)
Kozma Tamás: A társadalmi tanulás mérése. Egy határokon átnyúló térség (Bihar–Bihor Eurorégió) esete. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 3. pp. 189-206. (2011)
Lehmann Magdolna; Lugossy Réka; Nikolov Marianne: Az angoltanári MA program értékelése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 4. pp. 259-288. (2011)
Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Az 1–11 évfolyamot átfogó induktív gondolkodás kompetenciaskála készítése a valószínűségi tesztelmélet alkalmazásával. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 127-140. (2011)
R. Tóth Krisztina; Hódi Ágnes: Számítógépes és papír-ceruza teszteredmények összehasonlító vizsgálata az olvasás-szövegértés területén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 4. pp. 313-332. (2011)
Sebestyénné Kereszthidi Ágnes: Két tanítási nyelvű képzésben, alsó tagozaton oktató nyelvtanítók meggyőződéseinek elemzése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 1. pp. 79-103. (2011)
Sominé Hrebik Olga: Az anyanyelv-elsajátítás és az idegennyelv-tanulás összefüggéseinek megközelítései – egy közös értelmezési keret lehetősége. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 1. pp. 53-77. (2011)
Szabolcs Éva: Biró Zsuzsanna Hanna és Pap K. Tünde (2007, szerk.): Posztmodern kihívások a pedagógiatörténet-írásban : Gondolat Kiadó, Budapest, 228 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 183-184. (2011)
Szabó Éva; Virányi Barbara: Az iskolai kötődés jelentősége és vizsgálata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 111-125. (2011)
Tóth Edit: Pedagógusok nézetei a tanulóiteljesítmény-mérésekről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 3. pp. 225-249. (2011)
Tóth Edit; Székely László: Háttértényezők hatásának vizsgálata hierarchikus lineáris modellekkel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 1. pp. 5-23. (2011)