Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 39.

Közlemény a MTA Pedagógiai Bizottság tagjainak és tisztségviselőinek újraválasztásáról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 4. pp. 463-464. (1999)

Ballér Endre: A hazai neveléstudományról : diszciplináris elemzés. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 4. pp. 425-456. (1999)

Bors Lídia: A pécsi nyolcadik osztályosok idegen nyelvi tudásának értékelése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 3. pp. 289-306. (1999)

Bukta Katalin: Fekete Hajnal, Major Éva és Nikolov Marianne (szerk.): English Language Education in Hungary: A Baseline Study : The British Council Hungary, 1999. 257 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 2. pp. 210-212. (1999)

Bán Ervin: Louis Porcher et Dominique Groux: L'apprentissage précoce des langues : Presses Universitaires de France, Paris, 1998. 128 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 2. pp. 212-213. (1999)

Békési Kálmán: Pulliam, John D. - Van Patten, James: History of Education in America : Prentice Hall, Englewood Cliffs, New Jersey and Columbus, Ohio 1998. 334 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 3. pp. 349-351. (1999)

Csizér Kata; Dörnyei Zoltán; Nyilasi Emese: Az általános iskolások nyelvtanulási attitűdjei és nyelvválasztása Magyarországon : az orosztól az angolig? In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 2. pp. 193-204. (1999)

Csíkos Csaba: Iskolai matematikai bizonyítások és a bizonyítási képesség. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 1. pp. 3-21. (1999)

Deák Gábor: Kékes Szabó Mihály és Pukánszky Béla: Tanárképzés a kolozsvári-szegedi Ferenc József Tudományegyetemen (1872-1934) : a tantervelmélet forrásai 20. Országos Közoktatási Intézet, Budapest, 1998. 324 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 1. pp. 108-111. (1999)

Donáth Péter: Oktatáspolitika és tanárképzés az első Nagy Imre-kormány idején. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 1. pp. 71-95. (1999)

Durkó Mátyás; Szabó József: Az ezredforduló kihívása: az integráló andragógia. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 3. pp. 307-321. (1999)

Faludi Szilárd: Dr. Gáspár László: Neveléselmélet : Okker Kiadó, Budapest, 1997. 175 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 1. pp. 107-108. (1999)

Gordon Győri János: Ellen Winner: Gifted children: Myths and realities : Basic books, 1996. 449 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 2. pp. 205-210. (1999)

Géczi János: A tudás forrása: a kert. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 3. pp. 221-243. (1999)

Józsa Krisztián: Harold F. O'Neil és JR. Michael Drillings (szerk.): Motiváció: elmélet és kutatás : Vince Kiadó, Budapest, 1999. 324 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 4. pp. 459-462. (1999)

Kontra József: A gondolkodás flexibilitása és a matematikai teljesítmény. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 2. pp. 141-155. (1999)

Kozma Tamás; Forray R. Katalin: Az oktatáspolitika regionális hatásai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 2. pp. 123-139. (1999)

Kárpáti Andrea: Beszámoló az MTA Pedagógiai Bizottsága "Informatika az Oktatásban" Albizottsága megalakulásáról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 3. pp. 359-360. (1999)

Kéri Katalin: Alapfokú oktatás a középkori iszlám világban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 1. pp. 61-69. (1999)

Molnár Gyöngyvér: Einhorn Ágnes: Német nyelv. Mérés - értékelés - vizsga 5. : vizsgatárgyak, vizsgamodellek I. : Országos Közoktatási Intézet, Budapest, 1998. 452 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 3. pp. 351-354. (1999)

Mátyás Judit: Norbert Boteram (szerk.): Interkulturelles Verstehen und Handeln : Centaurus - Verlagsgesellschaft Pfaffenweiler, 1993. 360 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 1. pp. 111-114. (1999)

Nagy Júlia: XVII-XVIII. századi református iskoladrámáink szerepe a nevelésben és az oktatásban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 4. pp. 375-387. (1999)

Nagy Lászlóné: A biológiai alapfogalmak fejlődése 6-16 éves korban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 3. pp. 263-288. (1999)

Nagy Péter Tibor: Vallásos nevelés 1949 előtt. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 4. pp. 389-412. (1999)

Németh András; Pukánszky Béla: Magyar reformpedagógiai törekvések a XX. század első felében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 3. pp. 245-262. (1999)

Nóbik Attila: Szabolcs Éva: Tartalomelemzés a gyermekkortörténet kutatásában : gyermekkép Magyarországon 1868-1890. : Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 1999. 115 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 4. pp. 457-459. (1999)

Petriné Feyér Judit: Hogyan tovább didaktikaoktatás? In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 2. pp. 215-217. (1999)

Pukánszky Béla: Mészáros István: Die Geschichte des Tausendjährigen Ungarischen Schulwesens : Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 1999. 188 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 3. pp. 355-357. (1999)

Pukánszky Béla: "Utazás a szobában" gyermeküket tanító apák a XIX. században. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 1. pp. 97-106. (1999)

Radnóti Katalin: Joy Palmer - Philip Neal: A környezeti nevelés kézikönyve : Körlánc Környezeti Nevelési Program 1998, InfoGroup Kft. Könyvek 7. 252 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 1. pp. 115-116. (1999)

Radnóti Katalin; Wagner Éva: A természettudományos nevelés gyakorlati problémái. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 3. pp. 323-342. (1999)

Rátkai Árpád: Nem magyar gyerekek Szeged oktatási intézményeiben : módszer a közoktatási rendszerben levő gyermeknépesség etnikai összetételének felmérésére. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 1. pp. 23-37. (1999)

Sallay Hedvig; Münnich Ákos: Családi nevelési attitűdök percepciója és a self-fejlődéssel való összefüggései. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 2. pp. 157-174. (1999)

Sikné Lányi Cecília: A számítógépes információ optimalizálása "balkezes" megfigyelő számára. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 4. pp. 413-423. (1999)

Stach Reinhard; Orosz Tímea: Faliképek mint a realitás didaktikai szegmensei : a realisztikus falikép fejlesztéséhez. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 1. pp. 39-59. (1999)

Szabolcs Éva: A kvalitatív kutatási módszerek megjelenése a pedagógiában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 3. pp. 343-348. (1999)

Szabolcs Éva; Réthy Endréné: Fröbel és a nőmozgalmak Magyarországon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 4. pp. 363-373. (1999)

Tarkó Klára: Az olvasás és a metakogníció kapcsolata iskoláskorban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 2. pp. 175-191. (1999)

Volentics Anna: Emlékeztető a Gyógypedagógiai Albizottság 1998. december 7-én tartott üléséről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 1. pp. 117-119. (1999)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 28. 17:54:32 CET.