Támogatott OTKA pályázatok a neveléstudomány terén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 328-329. (1992)
Ballér Endre: Folyamatosság a magyar neveléstudományban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 2. pp. 107-118. (1992)
Csapó Benő: Száz év. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 1. pp. 3-4. (1992)
Csengeri János: Olvasóinkhoz. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 1. pp. 25-103. (1992)
Csirikné Czachesz Erzsébet: Warwick B. Elley (szerk): How in the world do students read? : The International Association for the Evaluation of Educational Achievement, 1992. 120 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 2. pp. 167-169. (1992)
Farkas Teekens Hanneke: Oktatási innováció és nemzetközi együttműködés : holland-magyar project tanárok továbbképzésére. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 2. pp. 131-151. (1992)
Hajnal Imre: 125 éves évforduló : emlékezés az Országos Középiskolai Tanáregyesületre. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 3. pp. 223-237. (1992)
Horánszky Nándor: Tanterv és curriculum : azonosságok és különbségek a hetvenes-nyolcvanas évek magyar és német szakirodalmában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 3. pp. 193-214. (1992)
Karl Neumann: Családi és intézményes oktatás : történelmi valóság és utópikus modellek. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 3. pp. 175-192. (1992)
Kelemen Elemér: A Magyar Tudományos Akadémia és a neveléstudomány. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 2. pp. 119-130. (1992)
Kokas Károly: Hagyományos és elektronikus pedagógiai szakinformáció. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 2. pp. 153-166. (1992)
Kovács Sándor: Az iskolai innováció intézményesítése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 309-317. (1992)
Lázár Sándor: Kozéki Béla: Az iskolaethosz és a személyiségstruktúra kölcsönhatása : Közoktatási kutatások : Akadémiai Kiadó, Budapest 1991. 195 o : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 3. pp. 239-240. (1992)
Medgyes Péter: Angol - a kommunikáció pótnyelve : körkép az angol nyelv magyarországi oktatásáról és terjedéséről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 263-283. (1992)
Mészáros István: Magyar Paedagogia - Magyar Pedagógia (1892-1992). In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 1. pp. 5-24. (1992)
Nagy Péter Tibor: Beszámoló az 1992. évi neveléstörténeti felolvasó ülésről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 326-327. (1992)
Pukánszky Béla: Beszámoló a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának 1992. évi üléseiről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 325-326. (1992)
Réthy Endréné: Alfred Schirlbauer: Junge Bitternis - Eine Kritik der Didaktik : WUV-Universitatsverlag Austria, 1992. 214 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 319-320. (1992)
Slater R. Doyle: Az iskolai változások folyamata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 245-261. (1992)
Szabolcs Éva: Neveléstörténet és pedagógia. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 3. pp. 215-221. (1992)
Szabolcs Éva: Pukánszky Béla - Németh András: Neveléstörténet : I. kötet. Tankönyvkiadó, Budapest, 1991. 157 o. : II. kötet. JGYTF Kiadó, Szeged, 1992. 120 o. : III. kötet. JGYTF Kiadó, Szeged, 1992. 224 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 321-323. (1992)
Trencsényi László: A pluralizmus interorizációja - könyvek a Leonardo Programról : Kárpáti Andrea: A Leonardo Program : Közoktatási kutatások : Akadémiai Kiadó, Budapest, 1992. 222 o. ; Rézművesné Nagy Ildikó (szerk.): Nézzük meg együtt - Műelemzés és rajztanítás Borsod megyében : Közoktatási kutatások : Akadémiai Kiadó, Budapest, 1992. 151. o. [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 2. pp. 170-172. (1992)
Tóth Gábor: Az apponyi kollégium hallgatói (1906-1949). In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 285-307. (1992)