Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 153.

K. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 53-59. (1910)

Külföldi szaklapok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 106-111. (1910)

Külföldi szaklapok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 181-186. (1910)

Külföldi szaklapok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 245-254. (1910)

Külföldi szaklapok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 308-315. (1910)

Külföldi szaklapok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 358-362. (1910)

Külföldi szaklapok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 518-528. (1910)

Külföldi szaklapok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 582-589. (1910)

Külföldi szaklapok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 647-654. (1910)

Magyar Paedagógiai [!Pedagógiai] Társaság : a XVIII-dik nagygyűlés lefolyása 1910 jan. 22-én. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 113-128. (1910)

Magyar Paedagógiai [!Pedagógiai] Társaság : felolovasó ülés 1910 február 19-én. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 187-192. (1910)

Magyar Paedagógiai [!Pedagógiai] Társaság : felolvasó ülés 1909 december 15-én. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 62-64. (1910)

Magyar Paedagógiai [!Pedagógiai] Társaság : felolvasó ülés 1910. május 21-én. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 363-365. (1910)

Magyar Paedagógiai [!Pedagógiai] Társaság : felolvasó ülés 1910. nov. 19-én. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 654-656. (1910)

Magyar Paedagógiai [!Pedagógiai] Társaság : felolvasó ülés 1910. okt. 15-én. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 590-592. (1910)

Magyar Paedagógiai [!Pedagógiai] Társaság : hivatalos nyugtázás. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 255-256. (1910)

Magyar Paedagógiai [Pedagógiai] Társaság : felolvasó ülés 1910. március 12-én. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 318-320. (1910)

Vegyesek. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 112. (1910)

Vegyesek. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 316-317. (1910)

Alszeghy Zsolt; Jósika Miklós: Jósika Miklós, a nevelő. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 287-291. (1910)

Barcsa János; Daxer György: Daxer György: A külföldi iskolalátogatás hatása a hazai protestáns nevelésügy fejlődésére : theológiai [!teológiai] tanári dolgozat. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 169-171. (1910)

Bihari Ferenc: Az elemi és a középiskola kapcsolatához. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 76-83. (1910)

Bihari Ferenc; Gaal Mózes: Gaal Mózes: Szociális levelek. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 46-47. (1910)

Bozóky Endre: Elméleti szempontok a fizikatanítás körében : székfoglaló értekezés. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 129-141. (1910)

Békefi Remig: Középkori iskoláztatás Magyarországon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 193-208. (1910)

Dékány István: A tudományok módszeréről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 43-46. (1910)

Endrei Gerzson: Minimális és normális tantervi anyag. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 496-500. (1910)

Endrei Gerzson: Természettudomány és humanizmus. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 505-506. (1910)

Erődi Béla: Arnold Foster: The citizen reader. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 233-239. (1910)

Erődi Béla; Emerson Ralph Waldo: R. W. Emerson: La conduite de la Vie. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 233-239. (1910)

Erődi Béla; Emerson Ralph Waldo; Dugard Martin: M. Dugard: Emerson Ralph Waldo: Sa vie et son ocuvre. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 233-239. (1910)

Erődi Béla; Emerson Ralph Waldo; Dugard Martin: M. Dugard: Pages áhoisies d'Emerson. Librairie Armand Colin. Paris. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 233-239. (1910)

Erődi Béla; Foster Arnold: Arnold Foster: A history of England. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 233-239. (1910)

Fináczy Ernő: Az iskola feladata az erkölcsi nevelésben : a Magyar Paedagógiai [!Pedagógiai] Társaság 1910. évi közgyűlésének elnöki megnyitója. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 65-75. (1910)

Geőcze Sarolta: Az erkölcsi nevelés, mint magyar nemzeti probléma. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 19-34. (1910)

Goldziher Károly: A matematika tanításának fokozatai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 321-333. (1910)

Gyulai Aladár; Suck Hans: Hans Suck: Socialpolitik und Schulhygiene. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 638-640. (1910)

Gálos Rezső; Dóczy Jenő: Dóczy Jenő: Tehetség és iskola. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 621-623. (1910)

H. Fekete Péter; Várady Lajos: Várady Lajos: Elemi iskolai nevelés gyakorlati szempontból. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 173-175. (1910)

Harmos Sándor; Goethe Johann Wolfgang von: Goethe Hermann und Dorotheája az iskola szempontjából. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 142-155. (1910)

Havas István: Új szavalókönyv. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 353. (1910)

Hellebrant Árpád: A magyar paedagógiai [!pedagógiai] irodalom 1909-ben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 366-464. (1910)

Horváth Gyula: Gyulai Pál, mint tanár. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 35-37. (1910)

Imre Sándor; Gurlitt Ludwig: Gurlitt neveléstana. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 163-167. (1910)

Imre Sándor; Netoliczka Oskar: O. Netoliczka: Aus der Praxis des deutschen Unterrichts : Bemerkungen zum Aufsatz in den letzten Klassen. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 624-626. (1910)

Jablonkay Géza: Havas István: A népoktatás kiterjesztése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 101. (1910)

Juba Adolf: Mosso Angelo: Az ifjúság testi nevelése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 567-570. (1910)

Kaiblinger Fülöp; Gautier Jules: Jules Gautier előadása a középiskoláról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 291-294. (1910)

Karl Lajos: Az új Sorbonne. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 598-605. (1910)

Kelemen Ignác: A. Cramer: Pubertás és iskola. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 179. (1910)

Kelemen Ignác: Amerikai vélemények a német iskolákról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 641-642. (1910)

Kelemen Ignác: Angolországi középiskolai igazgatók értekezlete. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 103-104. (1910)

Kelemen Ignác: Az együttes nevelés egészségtana. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 563-566. (1910)

Kelemen Ignác: Az iskolaköteles kor felemelése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 308. (1910)

Kelemen Ignác: Czervenka: Véleményalkotás egy órai tanításról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 305-306. (1910)

Kelemen Ignác: Hinze: Egy érdekes paedagógiai [! pedagógiai] kísérlet. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 578. (1910)

Kelemen Ignác: J. E. Amstrong: A középiskolai tanulók szétválsztása nemek szerint. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 514. (1910)

Kelemen Ignác: Kik léphetnek az egyetemre Franciaországban? In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 515-516. (1910)

Kelemen Ignác: Koedukáció Bádenben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 102-103. (1910)

Kelemen Ignác: Középiskolai reform Olaszországban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 492-496. (1910)

Kelemen Ignác: Különböző típusú elemi iskolák. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 357. (1910)

Kelemen Ignác: M. C. Schuyten: Antwerpen város paedagógiai [pedagógiai] laboratóriuma. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 178-179. (1910)

Kelemen Ignác: Max Sassenfeld: Meteorológia a középiskolában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 516-517. (1910)

Kelemen Ignác: Tobien: A sieversdorfi nevelőtelep. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 580-581. (1910)

Kelemen Ignác: Vezérelvek a középiskolák továbbfejlesztéséhez. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 303-305. (1910)

Kelemen Ignác: W. Rasmussen: Tanulók véleménye a természetrajzi oktatásról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 517-518. (1910)

Kelemen Ignác: A felső népoktatás reformja Franciaországban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 106. (1910)

Kelemen Ignác: A pittsburgi középfokú kereskedelmi iskolák reformja. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 512-513. (1910)

Kelemen Ignác: Érettségi bizonyítványok kölcsönös elismerése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 37-41. (1910)

Kelemen Ignác: A tanulók jutalmazása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 515. (1910)

Kelemen Ignác; Blanguernon Edmond: Blanguernon : A túlterhelés. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 178. (1910)

Kelemen Ignác; Bodansky N.: S. Bodansky: Determinizmus és nevelés. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 176-177. (1910)

Kelemen Ignác; Bourdon Benjamin: Bourdon: A tanuló érzékeinek tanulmányozása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 305. (1910)

Kelemen Ignác; Bourgin Hubert: Hubert Bourgun: Az anyanyelvi oktatás reformja Franciaországban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 53. (1910)

Kelemen Ignác; Busemann Adolf: A. Busemann: A kísérleti pedagógia feladata és határai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 643-644. (1910)

Kelemen Ignác; Cloyd D. E.: D. E. Cloyd: Diák-szervezetek [!diákszervezetek] az amerikai nagyvárosok középiskoláiban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 645-646. (1910)

Kelemen Ignác; Ditzel Heinrich: Heinrich Ditzel: Iskola-óriások. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 517. (1910)

Kelemen Ignác; Doliveux Henri: Doliveux: Iskolalátogatás Franciaországban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 105-106. (1910)

Kelemen Ignác; Drews D.: D. Drews: A vallás és az iskola. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 177-178. (1910)

Kelemen Ignác; Geissler L. R.: L. R. Geissler: A figyelem mérése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 49-50. (1910)

Kelemen Ignác; Goldbaum Helene: Helene Goldbaum: A testi fenyíték ellen. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 50-51. (1910)

Kelemen Ignác; Goldbaum Helene: Helene Goldbaum: Az igazságérzet fejlődése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 51-52. (1910)

Kelemen Ignác; Gottschalke R.: Gottschalke, R.: Igazgatónők Németországban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 104. (1910)

Kelemen Ignác; Harding Charles F.: Charles F. Harding: Egy amerikai szülői egyesület. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 307-308. (1910)

Kelemen Ignác; Kammerer Paul: Paul Kammerer: A biológiai módszer a természetrajzi oktatásban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 180. (1910)

Kelemen Ignác; Mann Riborg: Riborg Mann: A fizika a nevelés szolgálatában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 642-643. (1910)

Kelemen Ignác; Maurer A. H.: A. H. Maurer: Football a középiskolában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 581. (1910)

Kelemen Ignác; Millan Mac: Mac Millan: A chicagoi iskolásgyermekek megvizsgálása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 353-355. (1910)

Kelemen Ignác; Münch Wilhelm: Münch: Az iskola és az egyén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 578-580. (1910)

Kelemen Ignác; Münch Wilhelm: W. Münch: Oktatás és érdeklődés. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 175-176. (1910)

Kelemen Ignác; Oswald Wilhelm: Wilhelm Oswald: Grosse Männer. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 243-244. (1910)

Kelemen Ignác; Pudor Heinrich: Heinrich Pudor: Az iskolai terem egészségtana. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 580. (1910)

Kelemen Ignác; Pudor Heinrich: Heinrich Pudor: Japán nőnevelésről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 50. (1910)

Kelemen Ignác; Roeder H.: H. Roeder: A tanulók vándorlásának egészséges hatásáról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 50. (1910)

Kelemen Ignác; Schmidt Friderich: Schmidt: Társadalmi gondoskodás a gyenge népiskolai tanulókról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 646-647. (1910)

Kelemen Ignác; Siebert Georg: Siebert: Együttes nevelés az északamerikai Egyesült államok iskoláiban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 180-181. (1910)

Kelemen Ignác; Snedden David: David Snedden: Nevelésügyi mozgalmak Amerikában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 355-356. (1910)

Kelemen Ignác; Spindler Frank Nicholas: N. Spindler: A motorikus fejlődés lélektana. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 102. (1910)

Kelemen Ignác; Stemplinger Eduad: Eduard Stemplinger: Iskolai hazugságok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 356. (1910)

Kelemen Ignác; Stern William: William Stern: Az ultranormális gyermek. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 306-307. (1910)

Kelemen Ignác; True Alfred Charles: A. C. True: Középfokú gazdasági nevelés az Egyesült-Államokban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). p. 105. (1910)

Kelemen Ignác; Weimer Hermann: H. Weimer: Középiskola és közvélemény. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 52-53. (1910)

Kelemen Ignác; Weimer Hermann: H. Weimer: Tanulóink élete az iskolán kívűl. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 644-645. (1910)

Kohlbach Bertalan: Német olvasmányok a középiskolában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 548-555. (1910)

Kornis Gyula: Filozófia a középiskolában : első közlemény. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 1-18. (1910)

Kornis Gyula: Filozófia a középiskolában : harmadik közlemény. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 155-162. (1910)

Kornis Gyula: Filozófia a középiskolában : második közlemény. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 84-90. (1910)

Kornis Gyula: Filozófia a középiskolában : negyedik közlemény. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 209-228. (1910)

Kornis Gyula: Filozófia a középiskolában : ötödik, befejező közlemény. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 283-286. (1910)

Kornis Gyula; Fodor Gyula; Székely István: Fodor Gyula-Székely István: Liber sexti : latin nyelvkönyv a gimnázium I. és II. osztálya számára. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 171-173. (1910)

Kornis Gyula; Welton James: J. Welton: The logical basis of education. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 507-508. (1910)

Kovács János; Medveczky Frigyes: Medveczky Frigyes: Tanulmányok Pascalról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 295-297. (1910)

Kovács János; Zemplén Győző: Zemplén Győző: Az elektromosság gyakorlati alkalmazásai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 297-301. (1910)

Kármán Mór: Közoktatásügyünk politikai vonatkozásai : Kármán Mór előadása a Paedagógiai [!Pedagógiai] Társaság 1910. május 21-én tartott ülésén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 465-479. (1910)

Kármán Mór: Vegyesek. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 60-61. (1910)

Lechner László: Adatok az északamerikai Egyesült Államok felsőbb tanintézeteinek ismeretéhez. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 479-491. (1910)

Lázár Szilárd: F. Willers: Die psychologische Denkweise Herbarts. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 634-635. (1910)

Lázár Szilárd; Dietering Paul; Herbart Johann Friedrich: Paul Dietering: Die Herbartsche Pädagogik vom Standpunkte moderner Erziehungsbestrebungen gewürdigt. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 635-638. (1910)

Lázár Szilárd; Haase Hermann: Hermann Haase: Der ursprüngliche Sinn der Lehre von den Stufen des Unterrichts. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 574-576. (1910)

Madzsar Imre: Történet, történettanítás és szociológia. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 257-269. (1910)

Madzsar Imre: Történet, történettanítás és szociológia : második befejező közlemény. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 333-337. (1910)

Nagy József: Anyanyelvi írásbeli dolgozatok a francia középiskolákban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 618-620. (1910)

Nagy József: Az anyanyelvi oktatás Franciaországban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 346-348. (1910)

Nagy József: Az anyanyelvi oktatás válsága Franciaországban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 167-168. (1910)

Nagy József: Az erkölcsi nevelés kérdése Franciaországban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 500-505. (1910)

Nagy József: Az idegen nemzetiségű nyelvtanárok intézménye. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 229-232. (1910)

Nagy József: Mit szeretnek a tanulók olvasni? In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 556-563. (1910)

Nagy József: A második francia szünidei tanulótelep Németországban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 92-93. (1910)

Nagy József; Goethe Johann Wolfgang von: Goethe és az idegen nyelvek tanítása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 41-42. (1910)

Nagy József; Lanson Gustave: Lanson Gusztáv: Az irodalmi tanítás. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 640-641. (1910)

Nagy József; Mendousse Pierre: P. Mendousse: Du dressage a l'éducation. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 628-631. (1910)

Nagy József; Véroux Gabrielle: Véroux: Az anyanyelvi dolgozatok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 576-578. (1910)

Novy Ferenc: Az elemi és a középiskola kapcsolatához. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 338-345. (1910)

Nádai Pál: A kézügyesség tanítása az iskolában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 605-614. (1910)

Pekár Károly: A kísérleti pszichológia a paedagógia [!pedagógia] szolgálatában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 529-540. (1910)

Philipp Kálmán: A direkt irányú nyelvtanítás mai állása Franciaországban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 269-283. (1910)

Polgár Gyula: A Binet: Les idees modernes sur les enfants. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 239-243. (1910)

Szelényi Ödön: Hans Schmidkunz: Einleitung in die akademische Pädagogik. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 349-351. (1910)

Szelényi Ödön; Dürr Ernst: E. Dürr: Einführung in die Pädagogik. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 301-303. (1910)

Szent-Gályi Gyula: Sztankó Béla: Vezérkönyv a népiskolai énektanításhoz. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 626-628. (1910)

Székely György: A figyelem hatásairól. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 593-598. (1910)

Szűcs Adolf: A geometriai tanítás újabb szempontjairól. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 541-548. (1910)

Tas Ferenc; Itschner Hermann: H. Itschner: Lehrproben zur Länderkunde von Europa. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 47-49. (1910)

Teveli Mihály; Goethe Johann Wolfgang von; Pestalozzi Johann Heinrich: Goethe és Pestalozzi. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 615-617. (1910)

Teveli Mihály; Pestalozzi Johann Heinrich: Heubaum Alfréd: Pestalozzi. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 570-574. (1910)

Teveli Mihály; Spranger Eduard: Eduard Spranger: Wilhelm von Humboldt und die Reform des Bildungswesens. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 631-634. (1910)

Téri József: Wilhelm Ostwald: Wider das Schulelend : ein Notruf von Wilhelm Ostwald. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 508-510. (1910)

Téri József; Budde Gerhard; Herbart Johann Friedrich: Gerhard Budde: Der Kampf um die fremdsprachlichen Methodik. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 98-101. (1910)

Téri József; Budde Gerhard; Herbart Johann Friedrich: Gerhard Budde: Die Theorie des fremdsprachlichen Unterrichts in der Herbart'schen Schule. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 98-101. (1910)

Téri József; Natorp Paul: Paul Natorp: Philosophie und Pädagogik : Untersuchungen auf ihrem Grenzgebiet. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 351-353. (1910)

Török Arthur: A népoktatásügy Bosznia-Hercegovinában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 91-92. (1910)

Vugrincsics Ferenc; Cuvaj Antun: Cuvaj Antal: Grada za povijest školstva kraljevinâ hrvatske i slavonije od najstarijih vremena do danas = adalékok a horvát-szlavón királyságok iskoláztatásának történetéhez. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 94-98. (1910)

Ágner Lajos; Jukichi Fukuzawa: Fukuzawa Jukichi: Ein wegweiser für moderne Frauen und Mädchen. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 510-511. (1910)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 14:25:41 CET.