Vissza |
Dohány, Gabriella: Háttérváltozók és a zenei műveltség összefüggésének vizsgálata középiskolások körében. Magyar pedagógia, (114) 2. pp. 91-114. (2014)
Fejes, József Balázs: A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában - az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése. Magyar pedagógia, (114) 2. pp. 115-129. (2014)
Fizel, Natasa: Kooperáció vagy integráció? A Szegedi Állami Polgári Iskolai Tanárképző Főiskola és a Ferenc József Tudományegyetem együttműködésének szegmensei 1928 és 1932 között. Magyar pedagógia, (114) 4. pp. 237-257. (2014)
Józsa, Gabriella and Józsa, Krisztián: A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése. Magyar pedagógia, (114) 2. pp. 67-89. (2014)
Kapusi, Angéla and Henszlmann, Imre: A korszak szava - Henszlmann Imre a művészeti nevelés gyakorlatáról. Magyar pedagógia, (114) 3. pp. 133-148. (2014)
Kasik, László: Óvodások szociálisprobléma-megoldó gondolkodása szüleik és pedagógusaik véleménye alapján. Magyar pedagógia, (114) 3. pp. 189-213. (2014)
Kasik László, and Guti, Kornél and Gáspár, Csaba: Hátrányos és nem hátrányos helyzetű diákok szociálisprobléma-megoldó gondolkodása. Magyar pedagógia, (114) 1. pp. 49-63. (2014)
Magyar, Andrea and Molnár, Gyöngyvér: A szóolvasási készség adaptív mérését lehetővé tevő online tesztrendszer kidolgozása. Magyar pedagógia, (114) 4. pp. 259-279. (2014)
N. Tóth Ágnes, : Mérföldkövek a pedagógussá válás folyamatában-empirikus kutatás a Nyugat-magyarországi Egyetemen végzett pedagógusok körében. Magyar pedagógia, (114) 1. pp. 25-48. (2014)
Pinczés, Tamás and Pikó, Bettina: Flow- és antiflow-élmények az Eysenck-féle személyiségdimenziók tükrében sportoló serdülők és kontrollcsoport körében. Magyar pedagógia, (114) 4. pp. 221-236. (2014)
Pásztor, Attila: Lehetőségek és kihívások a digitális játék alapú tanulásban: egy induktív gondolkodást fejlesztő program hatásvizsgálata. Magyar pedagógia, (114) 4. pp. 281-302. (2014)
Szabadi, Magdolna: A szociális kompetencia elemeinek, fejlődésének és fejlesztésének feltérképezése zeneterápiás keretben. Magyar pedagógia, (114) 3. pp. 149-188. (2014)
Óhidy, Andrea: A lifelong learning-paradigma a németországi és a magyarországi neveléstudományi vitában 1996-2005 között. Magyar pedagógia, (114) 1. pp. 3-23. (2014)