Magyar pedagógia című kiadvány cikkei

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Válasszon: 2012
Találatok száma: 13.

2012

Bacsa, Éva: Az idegennyelv-tanulással kapcsolatos meggyőződések vizsgálata általános és középiskolai tanulók körében. Magyar pedagógia, (112) 3. pp. 167-193. (2012)

Bredács, Alice and Kárpáti, Andrea: A 14–16 éves művészeti képzésben részesülő tanulók pszichológiai immunkompetenciája és ennek integrációja a művészeti neveléssel. Magyar pedagógia, (112) 4. pp. 197-219. (2012)

Bárdos, Jenő: A tantárgy-pedagógiák szerkezete, megítélésük kritériumai. Magyar pedagógia, (112) 2. pp. 61-75. (2012)

Csejoszki, Mihály: Katolikus nevelés a politikai oktatási rendszerében-a Pannonhalmi Bencés Gimnázium oktatásszociológiai vizsgálata. Magyar pedagógia, (112) 3. pp. 149-166. (2012)

Csizér, Kata and Kormos, Judit: A nyelvtanulási autonómia, az önszabályozó stratégiák és a motiváció kapcsolatának vizsgálata. Magyar pedagógia, (112) 1. pp. 3-17. (2012)

Dávid, Gergely: A szintleírások nyelvének szerepe a közös európai referenciakeret magyar, angol és német nyelvű kiadásában. Magyar pedagógia, (112) 1. pp. 19-39. (2012)

Fejes, József and Vígh, Tibor: A célorientációk megismerésére alkalmas kérdőív fejlesztése klasszikus és valószínűségi tesztelmélet felhasználásával. Magyar pedagógia, (112) 2. pp. 93-123. (2012)

Kasik, László: A szociálisprobléma-megoldó és az induktív gondolkodás kapcsolata 8, 12, 15 és 18 évesek körében. Magyar pedagógia, (112) 4. pp. 243-263. (2012)

Kéri, Katalin and Horváth H., Attila: Horváth H. Attila (2011): Informális tanulás az Aranycsapat korában : Gondolat Kiadó, Budapest. 272 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (112) 2. pp. 125-126. (2012)

Majernik, Erzsébet: Az olasz nyelvi írásbeli szövegértés és szövegalkotás fejlettségének és néhány háttértényező hatásának vizsgálata gimnazisták körében. Magyar pedagógia, (112) 2. pp. 77-92. (2012)

Molnár, Gyöngyvér: A problémamegoldó gondolkodás fejlődése: az intelligencia és a szocioökonómiai háttér befolyásoló hatása 3–11. évfolyamon. Magyar pedagógia, (112) 1. pp. 41-58. (2012)

Nagy, Ildikó and Körmendi, Attila and Pataky, Nóra: A zaklatás és az osztálylégkör kapcsolata. Magyar pedagógia, (112) 3. pp. 129-148. (2012)

Nótin, Ágnes, and Páskuné, Kiss Judit and Kurucz, Győző: A matematikai szorongás személyen belüli tényezőinek vizsgálata középiskolás tanulóknál. Magyar pedagógia, (112) 4. pp. 221-241. (2012)

A lista elkészítésének dátuma Sat Oct 21 01:16:17 2017 CEST.